Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Hjälp mig någon, snälla!

För nästan ett år sedan läste jag en JB novell, och jag kommer inte ihåg vad den heter eller vad tjejen heter. Men lite av handligen kan jag minnas lite svagt. Tjejen blev allvarligt misshandlad av Caitlin, och hon fick cancer i magen. Hon valde att inte berätta något för Justin om att hon bara hade en liten tid kvar att överleva, och drog ifrån honom utan att säga något. Men sen när han fyllde år, kom hon ut på scenen och sjöng, I´m comming home. 

Är det någon av er som vet vart jag kan hitta den novellen??? =) Skulle vilja läsa den igen, då den var helt underbar. :) Och en sak till, när hon som skrev denna novell, skrev konversationerna, var dem på engelska. ^^

Kommentarer
Anonym säger:

Jag älskade också den novellen!! Fast hon tog bort den, hon flyttade den först till devote men sen radera hon den :/

Skrivet: | Bloggadress: http://trueloveforbieber.blogg.se/

Sandra säger:

Den låter hur grym som helst ju..men jag vet tyvärr inte vilken det är sorry :/

Skrivet: | Bloggadress: http://kkrazyguurl.blogg.se/

Emilia säger:

Åh den låter hur bra som helst, om du kommer på vad den heter så kan du väl länka den ? :)

Skrivet: |

Johanna säger:

Vet villken du menar! Hon heter Victoria som skrev dem, men det var någon som hade hakat sig in på blogg kontot och tog bort den! :(

Skrivet: | Bloggadress: http://biebsloverss.blogg.se/

rt säger:

jag kommer också ihåg den, men jag tror hon tog bort den eller något. Blev skit ledsen då :(

Skrivet: |

rt säger:

jag kommer också ihåg den, men jag tror hon tog bort den eller något. Blev skit ledsen då :(

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback