Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Ser att det fortfarande finns frågor.

Jag ser bland alla mina kommentarer att det fortfarande finns oklasheter, så jag ska föröka ge er så klara svar som möjligt. Det är det minsta jag kan ge er. :) 
 
Jag kommer inte att radera bloggen, den kommer att finnas kvar så länge blogg.se finns, så ni behöver inte oroa er att jag kommer radera den. Jag själv läser om alla era kommentarer precis som ni läser mina noveller. :) Om ni någon gång i framtiden skulle börja läsa om dem, kan ni inte kasta in en liten kommentar, skulle vara så kul isåfall. =) 
 
Jag kommer att fortsätta skriva på min sexblogg, absolut. Men jag skrev redan från början att det inte var en blogg jag skulle komma att uppdatera ofta, utan när jag har tid och när jag har lust. Så vi får se när nästa novell kommer. Har inte påbörjat någon, så ja, vi får helt enkelt se. =) 
 
Vill ni mig något kan ni komma att skriva till mig på [email protected] , och jag kommer garanterat att svara. Jag svarar alltid på mejl från er läsare, och har jag inte gjort det, har ni inte skickat till rätt adress, så kolla upp det. =) 
 
Såg att många av er även undrade vad nästa novell skulle handla om eller när den börjar. Jag kommer inte att skriva en till novell, avslutade precis min sista. Iallafall för ett tag fram över. Så ni får helt enkelt läsa om mina andra och njuta. :) 
 
 
Hoppas att ni fick svar på era frågor. Om inte annat, kommentera detta inlägg så kommer jag svara bland kommentarerna, så håll utkik där. ♥♥♥

Kommentarer
Anonym säger:

Vill läsa om din första men vet att jag kommer gråta så mycket vid slutet så jag tror jag väntar ett tag med det haha. Kommer sakna dina noveller jättemycket :(

Skrivet: |

Anonym säger:

Bara så att jag förståt rätt! Denna blogg kommer att finns, men du kommer inte skriva här!
Och din andra novell blogg (***bloggen) kommer du att skriva då och då när du orkar och hart tid?

Svar: Det stämmer. Jag skriver inte en sexnovell lika fort som jag skriver ett kapitel, så det kommer att ta sina dagar, och jag måste vara på humör för att kunna skriva till den andra bloggen (A)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Felicia säger:

skulle inte du kunna skicka länken till din andra blogg till min mail?? ;) skulle uppskattas (känner mig jättepervers nu, hahahha ^^ )

Svar: http://dirtynovel.blogg.se
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Johanna säger:

Vad heter din sexblogg? Synd att du ska sluta du är grym på att skriva!

Svar: http://dirtynovel.blogg.se :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Anonym säger:

ehh kan du skicka en länk av din sexblogg här i den denna bloggen?

Svar: http://dirtynovel.blogg.se :)
Marielle Sjelin

Skrivet: |

m säger:

Hej, jag har precis startat en ny novellblogg och jag skulle bli jätte glad om du kunde kika in! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://skyangelss.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback