Skrivet:
Kategori: Bloggtips ♥

Bloggtips. ♥

Jag har läst hennes novell sedan hon började, och av personliga skäl kom aldrig riktigt ett avslut på hennes förra, men hon har lovat oss att det kommer att komma, och det är huvudsaken. :) MEN till det bra, hon har påbrjat en ny novell, en handling jag aldrig tidigare stött på, och jag har följ och läst över 60 stycker noveller om Justin Bieber. Oavsett om han är en badboy i denna novell, så finns det ingen likhet mellan varken Danger eller BieberTime. Så ni behöver inte oroa er över det. Men sen finns det såklart människor som LETAR likheter, men då har man inget vettigt för sig. Fan läs och njut istället, då hon är heelt underbar på att få ner ALLT i en novell. :) 
 
Klicka på bilden för att komma till bloggen, och handlingen finner ni under bilden. ♥
 
 
 

HANDLING: Esme Haven är en ung attraktiv kvinna, som gör allt för att hålla sin karriär så långt ifrån botten som möjligt. Med hjälp av sin trofasta vän och kollega Adam Duhmel, får hon en dag det uppdrag hon alltid drömt om. Ett uppdrag som kräver ny identitet, en ny bostad i en helt annan stad och en helt ny look. 

 

Har hon det som krävs för att kunna fullfölja sitt uppdrag? Hennes uppdrag som går ut på att gå under djupet i Los Angeles gator och hitta gruppen som kallar sig för "Five", där ingen mindre än badboyen Justin Bieber står högst på listan över människor ingen vill se i livet. 

 

Blir det en dans på rosor som hon förväntar sig eller händer det som hon aldrig vågat drömma om?

 

Detta är en resa full av äventyr, intriger, mörka hemligheter och en förbjuden kärlek som träffar två helt olika människor med två helt olika världar och när det inte kunnat bli värre står Esme inför ett beslut som kan förändra hela sin framtid.


Kommentarer
Anonym säger:

Hej skulle du vilja ställa upp att gästblogga på min blogg om Justin Bieber? Söker 1-2 personer( gärna fler) som kan hålla bloggen uppdaterad nu om dagarna. Du hittar all info här: http://bieber.blo.gg/2012/december/soker-gast-bloggare.html#comment

Tack på förhand! <3

Skrivet: |

izabelle säger:

Men hur snäll och go är du inte då Marielle? :D tack tack tack är det minsta jag kan säga! :)
ska påbörja att läsa din otroliga 100+ långa novell 'you gave me strenght' när jag får tid över!
tack ska du ha, verkligen!
tänkte inte publicera något inlägg på min novell idag då jag haft massor att göra men ska genast dra igång på nästa kapitel som blir ur justins perspektiv :) Puss och kram! och tack <3

Skrivet: | Bloggadress: http://www.alwayskidrauhl.blogg.se

Elsá säger:

Älskar din novell you have me strenght!!
Kan du snälla läsa min novellblogg om Justin? Det skulle betyda jättemycket då jag ser upp till dig! Älskar ditt skrivande och dig! Puss

Skrivet: | Bloggadress: http://www.myachingsoul.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback