Skrivet:
Kategori: √ 5. You Gave Me Strength

Chapter 101.

 

1 Juni. Att vakna på morgonen av underbara kyssar längs nacken och vidare ned över min bara rygg är det bästa som finns, speciellt när det är Justin vi snackar om. Han vet verkligen hur han ska göra för att väcka mig på bästa sätt. Genom att dra sina fingertoppar längs mitt lår och vidare fram mot min ena ljumske. Vi hade kvällen före legat med varandra så ingen av oss hade kläder på sig vilket gjorde allt så mycket lättare för honom att komma åt, och jag var den sista som klagade. Han fick gärna ta på mig. ”God morgon sötnos.” Sedan kysste han mig återigen på halsen och smekte mig lätt över min fortfarande ganska ömma klitoris. Ett lätt stön lämnade mina läppar, men han slutade på en gång, vilket fick mig att vända mig om mot honom. ”Hey, varför sluta du?” Han log bara mot mig, för att sedan pressa sina läppar mot mina och återgå till det han tidigare hade gjort. ”Fick du inte nog i natt?” Jag skakade bara på huvudet och särade mer på benen så att han kom åt bättre.

 

 

”Baby, är du klar snart?” Justin stod i duschen för att vi på morgonen skulle besöka min mamma och pappa. Vi var tillbaka i LA för en ganska stor show, och för en gala Justin tjatat på mig att jag ska följa med på, även om jag inte vill. Jag var redan klar, och det var ganska underligt, det brukar aldrig hända att jag är klar innan honom. ”Kommer.” Och som på beställning klev han ut från badrummet i rena kläder och fixad frisyr. Han var verkligen snygg, ett par svarta jeans och en vit t-shirt satt som ett smäck på honom. Jag ville slita av honom dem, men behärskade mig. ”Wow, vi ska träffa mina föräldrar, inte presidenten.” Han log mot mig samtidigt som han drog på sig sin jeansjacka och kysste mina läppar. ”Jag vill vara stilig inför min flickväns föräldrar.” Tillsammans gick vi ned i hallen och han drog på sig ett par nya vit Supras, och jag satte på mig mina kilklackar.

 

 

”Åh, vad jag har saknat dig.” Mamma kramade om mig riktigt hårt, och jag kände verkligen hur mycket hon hade saknat mig, men hon var absolut inte ensam om den saken. Pappa kom strax efter henne ut i hallen och slog armarna om mig. Justin stod en bit bakom oss och bara log, tills mamma kasade sig över honom också. ”Tack för att du har tagit hand om min dotter.” Jag himlade med ögonen och hann öppna munnen innan Justin. ”Mamma.” Hon tittade på mig precis som att jag var knäpp. ”Vad är det? Han har ju gjort det.” Jag skrattade bara och följde doften som kom från mammas köttgryta i köket. Alla gjorde mig sällskap strax efter, och vi satte oss ned vid bordet. Det var faktiskt riktigt skönt att få vara hemma en kort sekund, med tanke på att jag och Justin inte skulle stanna i LA mer än två dagar, och då passade vi på att träffa min mamma och pappa.

 

 

Mamma ställde fram grytan på bordet och gav sleven till Justin, just för att han var gästen. Det luktade så fruktansvärt gott, att jag knappt kunde vänta på att alla hade tagit mat, men fick allt vara en duktig flicka och göra det. Min familj har aldrig varit speciellt trogen av sig, men sedan jag blev tillsammans med Justin har vi börjat be bordsbönen, och det är tack vare Justin. Han fick även i uppdrag att be den för dagen, och han gjorde det mer än gärna. Alla satt med händerna i grannens och lyssnade på honom, och man kunde höra att han gjort det förr. ”Amen.” Jag kände hur min mage kurrade, och insåg att även dem andra hade hört det, för dem tittade på mig och skrattade. ”Hungrig?” Justin kysste mig på kinden, vilket för mig känns ganska konstigt när han gör det framför mina föräldrar, men jag borde vara van, och dem säger inget. ”Om jag är.”

 

Maten var lika god som jag minns den och att den åts tillsammans med både mamma, pappa och Justin gjorde den nästan ännu godare. Vi hjälptes åt att duka av bordet för att sedan flytta in oss i vardagsrummet. ”Så när är ni tillbaka permanent?” Mamma vände blicken mot Justin som inte sagt speciellt mycket under middagen, då jag tror han njöt av den minst lika mycket som jag. ”Om drygt en vecka ska väl turnén vara avslutad.” Hon nickade som svar och reste sig upp för att gå mot vår bokhylla. NEJ, mamma. Ge dig.” Jag förstod på en gång att hon skulle plocka fram ett gammalt fotoalbum på mig, och det var inget Justin behövde se. ”Jo, gud vad roligt.” Han kramade om mig från sidan och kysste mina läppar. Hon skrattade bara och gav ett av albumen till Justin. Jag trodde att vårt förhållande hade klivit förbi den graden där saker och ting var pinsamt, men tydligen inte. Mamma hittade alltid en väg, och hon hade inte, fram till den dagen visat honom massa gamla baby-bilder på mig.

 

”Fan vad söt du var när du var liten.” Hans få ord fick mig att rodna, vilket egentligen inte borde ha hänt. ”Så säger du bara..” ”Hey, varför skulle jag göra det. Du är den vackraste i världen, vore ju nästan löjligt om du inte var söt när du var liten.” Mamma tittade på oss från dörröppningen och log, jag såg allt i ögonvrån. ”Jag vill ha en mini-Pearl.” Han viskade mot mina läppar och det var ganska skönt då mamma inte kunde höra oss, men det kändes ändå som att han bara sa en sådan sak. Även om jag hört honom säga det förut. ”Säg inte så, vi har inte tid med ett barn, och det vet du. Du framför allt har inte tid att bli pappa.” Han tittade på mig, slog ihop albumet och lyfte upp mig i sitt knä. ”Jag tar mig tiden. Vi kan fixa det.” Han lät seriös, och det skrämde mig. Visst ville jag ha barn, men jag kunde inte undgå känslan om att kanske förlora ännu ett. Ännu en gång kysste han mig på kinden, och som så många gånger förr kände jag mig som en liten fågelunge, som burrade in sig under sin mammas vinge. Jag förstod inte hur han kunde vara så söt mot mig hela dagarna.

 

 

”Snälla, kan vi prata om det här när min mamma inte står och lyssnar?” Han vände sig om mot dörren och kollade mot mamma, som i sin tur började gå mot en av fåtöljerna som stod bredvid soffan vi satt i. ”Jag tycker ni resonerar bra, båda två. Och ni har många år på er.” Ända sedan min mamma gav mig p-piller har jag alltid haft mobilen på påminnelse, annars hade jag aldrig kommit ihåg det, och den ringde till precis då vi satt där. Jag gick ut till min väska för att ta mig ett piller, men dem låg inte där. ”Justin, har du sett mina piller?” Jag vände upp och ned på hela väskan utan att finna dem. ”Nej, eller borde jag ha gjort det?” Jag skakade på huvudet och kollade ännu en gång i väskan. ”Dem är borta.” Paniken kom krypandes längs benen på mig, medan Justin inte verkade se allvaret i det hela. Vi hade kvällen före legat med varandra, och han hade kommit i mig flera gånger. Tillslut var det bara att inse att det var ett tecken, ett tecken på att jag skulle sluta med dem, och faktiskt bilda en familj med Justin.


 

 

Jag har nu slutat att lägga upp minst ett kapitel om dagen. Då folk ändå inte visar sin uppskattning genom att kommentera. Jag ber om ursäkt över detta, men det ska bli så jäävla skönt att avsluta denna novell snart. 


Kommentarer
Isa säger:

Grymt!!

Skrivet: | Bloggadress: http://isasss.devote.se

Josefin säger:

Inte för att verka dryg eller nått. Men du fick ju Faktiskt 19 kommentarer på förra kapitlet? Sjukt bra skriver bytheway!

Skrivet: |

Sandra säger:

Så himla grymt bäst som vanligt! Du är så fruktansvärt duktig, skulle du bli en författare och skriva kärleksböcker skulle jag helt klart läsa allihopa, utan tvekan. :D Det känns sorgligt att du kommer sluta skriva helt, eftersom du är så bra. Men man förstår dig ändå :) PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG :D

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se

Ebba säger:

Grymt bra!! <3

En fråga, kommer du fortfarande ha kvar bloggen eller kommer du ta bort den?

Skrivet: | Bloggadress: http://thatsmile.blogg.se

Anonym säger:

Omg, jättebra! :) hoppas det kommer en liten mini Justin eller en mini Pearl! :)

Skrivet: |

Minna säger:

Grymt bra!! :) Älskar hur du skriver!! Grymt bra!!!

Skrivet: |

Ebba säger:

Äntligen tillbaka från Italien och har läst dom 10 senaste kapitlen.
As bra!
Hoppas det blir en liten mini-pearl, eller en mini-justin. :P

Skrivet: | Bloggadress: http://ebbaostergren.blogg.se

Ebba säger:

SKIIIIT BRA!!!!!<3<3<3
ÄLSKAR DET! Varje dag!
Det är as bra, vad du än tror! Och jag hoppas verkligen att du inte slutar att skriva, även fast jag förstår dig ;/ Det är inte kul att skriva om man inte får insperation! :(<3

Skrivet: | Bloggadress: http://mybieberlovestorys.blogg.se

moa säger:

åhhhh jag hoppas så att hon blir gravid nu! Jag bara väntar och väntar på en mini- justin/pearl haha!
Men jätte bra!

Kommer det en till novell efter detta? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://justinnovells.webblogg.se/

CICCI säger:

BRAAAAAAAAAAAAA

Skrivet: |

Emmy säger:

Hur bra som helst!!! Måste du verkligen sluta efter denna novell?!

Skrivet: |

Emmy säger:

Hur bra som helst!!! Måste du verkligen sluta efter denna novell?!

Skrivet: |

Elin säger:

Lika j*vla bra som vanligt, älskar det lite pinsamma! Hade lätt känns samma sak ;)

Skrivet: |

Becka säger:

Så sjukt bra!

Det känns helt hemskt att du ska lägga av efter denna novellen. :(

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se

Emma säger:

Suuuuuuuuperbra kapitel!!! As gulligt med en mini-Pearl!

Skrivet: |

Emy säger:

Du borde inte sluta skriva så bra som du skriver, men det är ditt val men du ska veta att du är sjukt bra på att skriva!!! Sjuk bra!! :) ♥

Skrivet: |

Sara säger:

Hej. Alltså nu blir jag både arg och besviken. Kommer du ihåg att du varnade oss i början av sommaren att uppdateringen inte skulle bli lika bra för det är sommar? och nu klagar du på att vi inte är inne på din blogg lika mycket som förut, alltså får inte vi också ha sommar? vi kanske vill på semester, vara med kompisar, bada, vara ute och inte vid datorn? alltså vi som läser din blogg ÄLSKAR den och dig för du skriver som en gudinna! <3 MEN jag tkr det är dålig stil att du skriver att du längtar tills denna novellen tar slut, känns som du vill slippa oss läsare och våra snälla kommentarer emot dig.... alltså din novell är mitt allt nästan. För lixom jag får hjälp inom kärlek och hur jag ska hantera mitt liv, genom att läsa din blogg. Så snälla, tänk dig för innan du klagar. Jag älskar dig och din blogg! SLUTA INTE :( <3333333

Skrivet: |

Felicia säger:

Nee, vill verkligen inte att den ska ta slut!! O du får uppdatera så ofta/sällan du vill :) Längtar tills nästa!!

Skrivet: | Bloggadress: http://inspodaily.blogg.se/

Celine säger:

bra mer!

Skrivet: |

Anonym säger:

1. Finns det någon som helst chans att du någonsin börjar skriva och lägga upp här igen?
2. Ungefär hur många kapitel tror du det blir?

Jag uppskattar supermycket att du inte bara lägger av mitt i novellen så som många gör.

Svar: 1. Jag vet inte. Inte som det ser ut nu iaf... 2. Det har jag heller ingen aning om. Får se, några till blir det iaf..
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Emelie säger:

Jätte bra! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://bieberrstorys.blogg.se

Anna säger:

Jätte bra!! Mer!! Älskar verkligen hur du skriver och man fastnar direkt i texten. Man aldrig trött på den och man vill bara veta mer och mer. Vad kommer hända? Dettta kan inte hända? Varför?! hehe Så tänker jag ofta efter jag läst ett av dina kapitel. För jag vill så gärna veta vad som ska hända. :) Du skriver så jävla bra och sluta aldrig med. Bli författare.. Jag skulle utan tveka läsa det du har skrivit. Så jag är emot att du slutar skriva men jag förstår dig. Ingen vill lägga ut något de har jobbat hårt med utan att få kommentarer/ kritik/ beröm över. Så man vet att det man har gjort är bra. Och det du har / gör dessa noveller är mega, jätte, super bra!!! :D Hoppas att du fortsätter skriva. Eller som Justin säger " never say never".

Skrivet: |

Emelie säger:

Sjukt bra :) Undra vart pillerna tog vägen :O

Skrivet: |

Fanny säger:

Jättebra! Och omg... Undra vad som händer nu! :'o
Du skriver jääätte bra iaf! :'D

Skrivet: |

Emelie säger:

Du har en sån sjukt galen bra talang för att skriva! Bara älskar den här novellen och dom andra du har gjort.
Hihi, kan det vara Justin som har snott dom? :)

Skrivet: |

EmmaEm säger:

Hej!
Jag har inte varit inne på den här sidan på länge, och nu när jag äntligen har kunnat sp har jag läst igenom alla dina nya kapitel och låt mig bara säga, DU ÄR FUCKING PERFEKT! okej? Och jag tycker det är synd att du vill avsluta novellen, för att inte folk kommenterar! Så alla ni där ute som läser, KOMENTERA! Okej? Så svårt är det inte att skriva "sjukt bra kapitel, kan inte vänta på nästa!" eller? Det är bara min åsikt, men åter igen, du är otrolig på att skriva, jag typ avgudar dina noveller, och har läst dom 3 gånger :D så jag skulle själv bli ledsen om du slutade skriva, eller om du bara försöker avsluta snabbt nu, eftersom jag älskar dina noveller, och det gör alla som läser, annars skulle dom inte läsa, men ni kan väl bara ta 10 sekunder åt att skriva en snäll liten kommentar :D

LOVE YOU!

Skrivet: |

Anonym säger:

så du menar att du inte får kommentarer? De håller jag inte riktigt med på, tycker jag har sätt hel del kommenarer på novellerna du skriver!:/ älskar förresten de du skriver! Tycker de är synd att sluta när vi alla ser att du har talang för skrivningen!

Skrivet: |

Hanna säger:

Bra. Tycker dock det är tråkigt att du ska sluta skriva, men du väljer ju själv

Skrivet: |

Emy säger:

Sjukt bra!! :) ♥ Du borde inte sluta skriva så bra som du skriver, men det är ditt val. Hoppas bara du inte slutar skriva älskar verkligen alla dina noveller!! :)

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Haha jag vill också bli väckt så om mornarna ;) Då skulle jag nog må bra resten av dagen, haha! Det är faktiskt lite komiskt att han tar längre tid på sig att göra sig klar än vad hon gör, men lite charmigt på något sätt :) Skönt att hon fick träffa sin mamma igen, även fast hon älskar att vara med Justin så saknar man alltid sin mamma :) Och det är lika kul varje gång när det är något hon tycker är pinsamt, :) Jag skrattar alltid, men hade inte gjort det om det var mig det handlade om. Awe han är ju för underbar när han säger så, och trots att han har ett ganska häftigt schema så säger han så :D Snutten! :) Haha oh-oh där kom det, jag har väntat på att det där med p-pillrena ska komma sen du frågade mig om det :D Du kommer ju att ta död på mig, långsamt om du ska hålla på så :P Jag vill ha nästa och det är nu, nejdå skojja, jag om någon förstår dig iaf :) Men jag vill ju förvisso inte heller att du ska sluta :) ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

elin säger:

Jag tycker det är så synd att inte folk bara tar sig den lilla tiden att skriva vad de tyckte :( men det är väldigt bra det du skriver och tycker det är kul att de antagligen ska bilda familj :D

Skrivet: | Bloggadress: http://ealr.blogg.se/

Jenny säger:

Hej! Ledsen att jag inte kommenterat..
Men ska försöka komma ihåg det.. Men novellen är Awesome och tråkigt att du tycker att det ska bli skönt att avsluta den men jag hoppas du börjar på en ny!! Du bestämmer!

Förresten så du måste veta att jag hat världens sämsta minne men har hon förlorat ett barn??

Svar: Hon förlorade ett barn i branden som hon inte visste om.
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Cicci säger:

Jätte jätte jätte bra!! Meeer!:)

Skrivet: |

Maddie säger:

Sjukt bra! Är du en riktig författare eller? :)

Svar: Det är jag inte. =P
Marielle Sjelin

Skrivet: |

Maddie säger:

Sjukt bra! Är du en riktig författare eller? :)

Skrivet: |

Elin säger:

Du skriver så bra!! jag längtar verkligen inte tills du avslutat denna novell!!!

Skrivet: |

Elin säger:

Du skriver så bra!! jag längtar verkligen inte tills du avslutat denna novell!!!

Skrivet: |

paulina säger:

fan vad bra du är, dör helt seriöst
skriv en bok <3 :')

Skrivet: |

elena säger:

jag vill inte att du ska sluta skriva du är sjukt bra på att skriva novell. denna del var så rolig

Skrivet: |

joanna säger:

Har läst alla dina noveller och måste säga den här är den bästa hittills. Brukar inte kommentera för att jag är lite bekväm av mig, men insåg nyss att det faktiskt är din drivkraft till att fortsätta skriva. jag verkligen älskar dina noveller!
Du anar inte och om jag ska vara ärlig så har dom hjälpt mig igenom en hel del. Så cred till dig girl, keep going! :)
Kram

Skrivet: |

Ebba säger:

Awesome!! Snälla meeeeeeeeeer!!

Skrivet: | Bloggadress: http://Lifeasebba.blogg.se

agnes säger:

jag fick läsa kapitlet ett par gånger innan jag fattade. SHIT! men bra är det, och verklighetstroget!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebstories.blogg.se

Anonym säger:

otacksamma idiot, det är kommentarer. Man ska skriva för att de är kul, inte för kommentarer, då kan du väl lika gärna lägga ner den här jävla novellen nu?

Skrivet: |

agnes säger:

ursäkta för att jag säger det här men: vi kommenterar, tro mig. det är bara det att du inte går in på blogg.se för att kunna godkänna dem

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebstories.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback