Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

ALAYLM - OMFG , i'm dead.

Helt seriös tror jag att jag dog en aning. Hur kan man växa så fort som denna grabb har gjort? Jag förstår inte det. Det finns inget i denna video som inte är PERFEKT. Allt han gör, tar i och ser på blir till guld. Det är helt sjukt. Jag blev kär på nytt, ännu en gång fångade han mig precis som alla andra i vår underbara familj. ♥ 
 
 
Jag kan ha fått lite inspiration från denna, och även lite bilder. Vi får se vad som händer. Ännu är jag inte riktigt tillbaka, men jag ska försöka skriva på Chapter 99 idag iaf. :) 
 
 
 

Kommentarer
rt säger:

HMMMMPPMMMM OMG JAG ÄR HELT SLUT. ALLTSÅ JAG ORKAR INTE MER. VAD VILL HAN? DÖDA OSS. Seriöst jag kan inte längre. Han är bara för perfekt. Videon är perfekt. Du måste ta massa saker från videon och skriva det i novellen. Fatta hur perfekt det skulle bli? Haha tönt jag är ;P

Skrivet: |

Felicia säger:

Jag veet!! Videon är helt jävla underbar alltså!! Gaah, fick typ panik när jag såg den x.x

Skrivet: | Bloggadress: http://inspodaily.blogg.se/

Savannah säger:

GAAAASSSSHHH! Jag kan inte fatta att det är samma kille. Helt sjukt vad han har förändrats. Och som du säger, man blir kär på nytt! Åh, känner bara hur min kärlek till honom växer inom mig. Och i videon påminner han mig lite om Danger, eller vad säger du? ;) Du gör ett skit bra jobb med ALLA din noveller, ville att du skulle veta det!!
kram

Svar: Det skriker Danger om den videon, vilket är liite skrämmande faktiskt. ^ Men ah, kärleken växer och jag vet inte om jag får plats med så mycket mer i min kropp. (A) haha.. ^^
Marielle Sjelin

Skrivet: | Bloggadress: http://savashiit.devote.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback