Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#NyDesign.

Som ni alla ser har det kommit upp en ny design, (om inte, tryck F5), och då vet ni alla vad det betyder. En ny npvell är på väg. :) Handlingen till den novellen hittar ni till höger i menyn. Jag vet inte när jag börjar lägga in kapitel, jag vill hinna ligga lite före er, som vanligt. ^^ Men nu vet ni iaf att det är en ny novell på väg, så ni ska inte behöva vänta så länge. 

Och ett stort TACK till Mikaela som har stått ut med mig hela dagen. Jag vet inte ens om hon har hunnit äta något på grund av alla mina krav. ^ Jag är så glad att hon står ut med mig, utan henne vore denna design ett misslyckande i paint (A) haha, hon är även min webmaster, och det finns länk till henne längst ned i menyn, men som den snälla människan jag är länkar jag henne här med. :) http://miickzz.blogg.se/


Hur många av er är nyfikna på den nya novellen? =)

Kommentarer
Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag är jag är jag är! :) haha!



Oh u totally got me, haha, men popcorn är väl mat det med? haha!

Har haft skålen från igår här breve mig hela dagen, och kaffe är väl mat det med, :)

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Becka säger:

Jag är. :D

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Anna säger:

YES! Skriker av glädje! :) Jippi ny novell! Hoppas detta inte är ett april skämt! För då "dör" jag.

Skrivet: |

lolo säger:

you are back on track!

den nya novellen kommer bli fantastiskt <3

Skrivet: |

bella säger:

Yes!! Har väntat länge på att nästa novell ska komma upp! En fråga kommer det att handla om Justin så mest eller kommer det först handla om en tjej som det typ alltid brukar göra? För jag förstod inte riktigt på sidan där åt höger.

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback