Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Mina underbara läsare. ♥

Hej! Jag vill bara att ni ska veta att jag hela tiden försöker sätta mig ned och skriva, men jag har helt och hållet tappat skrivlusten. =/ Det suger verkligen, för jag vill ge er massa kapite, jag vill veta vad ni tycker om storyn, men jag kan inte. Jag hoppas verkligen att jag kommer få tillbaka skrivlusten, jag vill skriva. Hela dagarna sitter jag och funderar ut hur hela novellen kommer att se ut. Jag har massa idéer, men jag får inte ned det i dokument. 

Jag älskar er alla, och alla era kapitel. :) Och jag tar åt mig av alla era ord, så jag hoppas verkligen att detta inte håller på speciellt länge, då jag inte vill göra er besvikna. 


//Marielle

Kommentarer
johanna säger:

hoppas verkligen att du får tillbaka skrivlusten, för saknar dina fantastiska noveller :/

men ta den tid du behöver, du ska inte behöva känna dig tvingad till att skriva utan göra det för att du vill och tycker det är kul.. vilket du uppenbarligen inte gör nu.

och om nån kommer med någon dum hatkommentar eller klagar på att du inte skriver, då är dom ju efterblivna och kan inte tänka med skallen, för man måste förstå att du också har ett liv.

+ det bruckar alltid bli mycket bätte resultat som du kan känna dig nöjd med och som vi uppskattar om du tar dig tid och inte tvingar fram något.

okej, ska sluta den här boken med: YOU ROCK GIRL

Skrivet: |

alizzdream säger:

Hoppas skrivlusten kommer tillbaka snart! Ser fram emot dina underbara berättelser och den här verkar jättebra så jag längtar! :) Du är enormt begåvad!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Mickan - / My Life In My Words säger:

Ska jag vara ärlig, så har du inte tagit så jätte lång paus mellan novellerna, så jag tror att det kan vara det med. :)

Men jag tycker ändå att denna story låter väldigt intressant, det har jag sagt med! :D

Men du tar det i din takt vännen, och känner du att du inte har någon skrivlust nu, vänta ett tag, låt den komma av sig själv, stressa inte :)

Kram! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

izabelle säger:

Marielle, marielle , marielle.. :)

Ta en tids paus, finn insperationen, låt det ta den tid det tar! Dina läsare finns kvar oavsett hur lång tid det tar :)

We love you u know!!!



Du jag tänkte på en grej, skulle inte vi kunna slå ihop två kloka huvud och skriva en novell tillsammans någongång? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://alwayskidrauhl.blogg.se/

Louise säger:

Omg känn ingen press :)) Du kommer nog finna vad du kommer att skriva. Det har ju inte gått dåligt innan. Men vänta bara inte för länge.. haha

Skrivet: |

agnes säger:

Jag har precis startat en ny novell. Det kommer komma ut fyra kap i veckan och novellen är redan färdigskriven, länkbyte?

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbiebstories.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback