Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle skriver av sig, och svarar på frågor.

Först och främst vill jag lätta lite på mitt hjärta. Det känns lite som att detta med noveller om Justin bieber börjar rinna ut i sanden, det är inte alls lika många som läser, och absolut inte lika många som kommenterar. Jag kommer garanterat att skriva klart denna novell, eftersom att jag har börjat på den, och att ni som faktiskt både läser och kommenterar verkar gilla den. :) Vilket glädjer mig en hel del. Jag blir alltid lika glad när jag läser alla era fantastiska kommentarer. ♥


Kapitel 5, två inlägg under detta. :)

 

 

Jag fick bara in tre frågor, så jag tänkte jag skulle svara på dem i detta inlägg också. :)


När kommer "The Girl" in?

Svar; Hon kommer in i nästa kapitel. :) Det ni kommer få imorgon.


När "The Girl" kommer in, kommer du att skriva från hennes perspektiv då?
Svar; Självklart kommer jag göra det. :)


Kommer du fortsätta skriva från Aurora's perspektiv också? Som om hon är en av huvudkaraktärerna?
Svar; Japp, det kommer jag göra. Ni kommer få följa med på en resa utan dess like. :P

Kommentarer
Emma säger:

Jag älskar verkligen allt du skriver! Du är jätteduktig.. :)

Skrivet: |

alizzdream säger:

I min värld är du bäst Marielle! Jag hittade din blogg medan jag lästa way to bieber för länge sedan och klicka in på den. Då hade du precis börjat med HITRISA. Jag läste FSTF och börja sedan med hitrisa och jag äääälskar de så mycket! + Twinkling eyes är också helt awesome!

Kommer följa din blogg till slutet, även om jag inte vill att den ska ha ett slut :/ <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Sofia som stör sig på små saker säger:

Okej jag ska börja med å säga att alla dina noveller har varit awesome så jag är helt säker på att denna kommer bli fantastisk också, så här har du ett troget fan. :)

Men de jag ville "klaga" på, okej kanske inte ett klagomål men ett förslag kanske.. Nu i den nya novellen så blir texten som centrerad, alltså raderna börjar inte längst ut i vänstra kanten. Det har inte varit så förr, och jag vet inte om det är du som kanske tycker om att ha det så eller nåt, men jag tycker det är sjuuuukt frustrerande, haha. Så jag vet inte men jag skulle bli galet tacksam om de skulle gå att ändras haha.

Självklart kommer jag fortsätta läsa den även om du inte skulle ändra, men jag stör mej så mycke på de så jag va ba tvungen att berätta det. Haha

Skrivet: |

elena säger:

hej jag läser din novell men jag har nästan aldrig tid med det så därför läser jag snabbt och inte kommenterar.



för jag verkligen älskar dina noveller men jag ska försöka kommenterar mer

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag vill :-D

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback