Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

#I'm Sorry

Jag vet inte när nästa kapitel kommer, men det kommer absolut inte idag, så långt vet jag. Jag har tappat skrivlusten igen, men ta det lugnt, den kommer nog tillbaka ska ni se. :) haha ^^ Ikväll ska jag ut och roa mig med mina vänner, så jag har en hel del att fixa innan. Får se hur jag mår imon, då kanske jag sätter mig ner och försöker skriva, om jag kommer på något. :) Eller på söndag, vi får se helt enkelt. 

Give me a man like Jax :)


BTW, har ni glömt bort både chatten och frågelådan ? =)

Kommentarer
Ida säger:

hejsan, jag har precis skaffat en Justin novell :)

Skulle du kunna tänka dig ett länkbyte?

Skulle bli glad om du kunde :)

justindblovestory.blogg.se

Skrivet: | Bloggadress: http://justindblovestory.blogg.se/

Ebba säger:

Help me find it!!!

Justin typ mobbar tjejen med att hon  har tjocka lår, hon är ful oh ja... Jag kommer inte ihåg så mycket från den för det var så länge sedan jag läste den. Varför jag frågade dig var typ för att undra om du har läst någon liknande novell. Jag skulle verkligen vilja läsa den igen :) om du kommer ihåg eller du kanske inte har läst den, let me know :))



Kram!!

Skrivet: | Bloggadress: http://thatsmile.blogg.se/

Annika säger:

Ebba: Jag vet inte om detta är denna bloggen du sökte men jag har läst en blogg som också handlade om att Justin mobbade tjejen osv.

Bloggen hette Biebsordie men den blev dock nedlagd eller något i den stilen.

Vet inte om det var den du menade men skrev i fall i fall ;)

Skrivet: |

Ebba säger:

Annika: Det var så den hette! Varför har hon lagt ner bloggen? :/ GASH hon var ju grym på att skriva!

Skrivet: | Bloggadress: http://thatsmile.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback