Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle undrar...

Den 27/9, det vill säga nästa Tisdag så åker jag utomland i en vecka. Så hur uppdateringen blir, beror helt och hållet på hur mycket jag hinner skriva i veckan, samt uppdatera veckan med nya kapitel. Det jag egentligen vill fråga med detta inlägg är, vilken tid vill ni ha dom tidsinställda inläggen?

Jag planerar att få in minst ett kapitel om dagen, och jag hoppas jag ska kunna klara av att skriva dom under nästa vecka. Klarar ni en vecka med lite sämre uppdatering?

Svara på mina två frågor är ni snälla.. :)


Kommentarer
RT säger:

Spelar inte så stor roll när du lägger ut ett inlägg, och tror inte heller det spelar någon roll om du har sämre uppdatering för du är ju ändå utomlands i en vecka :) Bara du har roligt på din semester ;)

Skrivet: |

Amanda säger:

Det spelar ingen roll vilken tid men snälla inte så dålig uppdatering, du skriver så bra kommer inte klara mig! :(

Skrivet: |

Isabella säger:

du kan lägga ut dem tidsinställda när du vill :)

Jag tror vi klarar en vecka utan litesämre uppdatering JA, du ska på semester?! NJUT KVINNA! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Anonym säger:

håller med dom andra! :)



//Ebba :D

Skrivet: |

Wilma säger:

Klart vi klarar oss. :) Tiden spelar ingen roll. klockan 15.00 kanske, så kan man läsa när man kommer från skolan! :)

Skrivet: |

melina säger:

vid 15 eller 20 tycker jag. och klart vi klarar oss :)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback