Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle kan inte hålla käften...

Egentligen borde jag inte hålla på med sånt här, jag har inte tid. Men jag gör allt för er. Första kapitlet på denna resa komma imorgon bitti klockan 6. Och sen ska det flyta på, med antingen ett eller två inlägg om dagen, jag har skrivit upp till 50, så lite får ni allt läsa iaf. :)

Nu ska jag packa klart det sista, hoppa in i duschen, och sedan gå och sova. Jag älskar er alla, och jag hoppas jag kommer hem hel. Man vet aldrig vad som väntar.

Hoppas ni i alla fall gillar inläggen, jag har försökt att göra dem så bra som möjligt, men har haft lite press på mig. Men men, nu ska jag sluta prata :P

/ :)


Kommentarer
Anonym säger:

vart ska du?:)

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback