Skrivet:
Kategori: √ 2. HITRISA - Part 1

Chapter nine.



Jag spenderade eftermiddagen hemma hos Ryan, så när kvällen kom viste ingen av oss vad vi skulle göra. Chaz hade kommit hit och han hade med sig en tjej, som han presenterade som sin flickvän. Madelene hette hon, riktigt söt. "Wow, kompis! Det trodde jag inte om dig." vrålade Ryan rakt ut. Jag tittade på Mad, som hon gärna ville bli kallad. "Det är bara du vänjer dig. Dom är inte normala." hon log mot mig och satte sig ned i Chaz knä. Jag hann inte ens reagera innan jag satt ned i Justins knä. Han la sina båda armar om mig och gosade in sig i min rygg. Vi satt ett tag i soffan och pratade, fast vi egentligen inte hade något speciellt att säga. Ryan och Alessa såg verkligen nykära ut, det var verkligen fint att se. ”Vad söta ni två är tillsammans.” Jag var bara tvungen att få det sagt, Alessa tittade på mig och log, sen gav hon Ryan en puss på kinden.

”Sanning eller konsekvens?” frågade Ryan och kollade på oss alla. Jag ville helst bara sjunka genom soffan och aldrig mer bli sedd, skulle jag ta mig ur detta med livet i behåll var det lika bra att bara ta konsekvens. Åkte jag på en sanning och Justin frågade mig något om mina fina utbrott och sådant, då var det kört. Justin tittade på mig, precis som han ville ha mitt godkännande, så jag nickade som svar. Chaz sprang ut i köket och hämtade en flaska, medan vi flyttade undan bordet i vardagsrummet så vi kunde sitta på golvet. Jag tror inte att Mad kände sig riktigt hemma här, hon var så tyst och så tillbaka dragen.

Första snurren som Ryan skickade iväg på flaskan såg till så att den pekade på Alessa. ”Konsekvens.” svarade hon innan Ryan hann fråga. Han satt och funderade ett tag, ”Sitt i bara BH tills den tredje har snurrat flaskan.” Utan att tveka tog hon av sig sitt linne hon hade på sig, och la det bredvid sig, precis som att inget hade hänt. Alla grabbarna tittade på henne med stora ögon, så jag armbågade Justin i magen, och skrattade lite. ”Ey, varför gjorde du så?” Jag tittade inte ens på honom. ”Vad tror du?” Dem andra började skratta och Alessa snurrade flaskan. Den stannade på Mad, och jag såg att hon ryggade lite. ”Konsekvens.” Jag tittade på Alessa med en bedjande blick, på att hon skulle vara snäll. ”Ge Chaz en riktig kyss.” Det kan jag säga att hon gjorde också. Det såg precis ut som att Chaz inte fick någon luft, så hon lyckades verkligen. Nu var det Mad´s tur att snurra, och den hamnade på Justin, han är inte heller så feg av sig, så det var en självklar konsekvens. ”Ge antingen Alessa eller Clarissa ett sugmärke på halsen.” Jag blev som en sten, vågade inte kolla på honom och satt helt still. Men tillslut såg jag hans leende på läpparna, och jag sprang därifrån upp på Ryan´s rum. Men jag var så klart inte ensam om att springa, efter mig hade jag honom.

Jag satte mig på sängen och väntade på domen. När han kom in i rummet såg jag att han verkligen såg fram emot detta. Han vet nämligen inte om att halsen är den svagaste punkten hos mig, jag smälter direkt och det går inte att stoppa mig, så jag är livrädd för detta. När han kom nära nog la jag mig ned utan att han var beredd på det. Så han kröp upp över mig och stödde sig på sina armbågar för att inte lägga all tyngd på mig. ”Okej, få det gjort nu, innan jag svimmar.” svarade jag med ett leende. ”Jag vet att du gillar detta.” svarade han med en viskning i mitt öra. Jag rös, hela min kropp knottrade sig, mitt hjärta slog dubbla slag och jag tror att han märkte det. ”Oj, viken effekt jag har på dig.” Jag log inombords, men tänkte inte visa mig svag. Han kysste mig löst på halsen flera gånger, och jag blev mer och mer upphetsad av hans varma andetag mot min kalla hud, men tillslut kände jag hur han sög sig fast. Tur att jag har långt hår, annars har jag lite problem med att förklara detta för min mamma.

Precis när Justin skulle gå ut genom dörren satt jag handen för och tryckte upp honom mot väggen, automatiskt la han sina händer på min korsrygg och smekte upp min tröja, så han kom åt min bara hud. ”Oj, vad hände med dig?” Utan att svara honom tryckte jag mina läppar mot hans. Han var inte sen med att besvara kyssen, samtidigt som han log mot mina läppar. Det var en mysig stämning samtidigt som den var laddad till tusen. Han snurrade runt oss så att det var jag som stod mot väggen, och minnet kom tillbaka från festen, då han första gången kysste mig. Jag ville hela tiden radera mellanrummet vi hade mellan varandra, men han ville tydligen göra detta på sitt vis. Han förde upp båda sina händer till min BH, och jag kände hur han knäppte upp det. Han gav mig en lätt puss på kinden och så gick han ut ur rummet och ned till dem andra.

Vilken jävla människa och reta gallfeber på mig. Jag tänkte inte låta han komma undan så jag gick ned och sen drog jag upp min tröja framför ögonen på honom. ”Kan du vara så snäll och knäppa det du just öppnade?” Både Chaz och Ryan stirrade på oss, samtidigt som jag kände Justins händer mot min rygg, och han gjorde som jag sa utan att säga emot. ”Du ska få igen, det kan jag lova.” svarade jag och satte mig mellan Alessa och Ryan. Jag såg direkt att han vart besviken, men det kunde han gått och väl bli, han gjorde nyss något jävligt mot mig.

Det var Justins tur att snurra, och den hamnade på Ryan. Samtidigt som Justin funderade ut vad han skulle ge Ryan, så tog Alessa på sig sin tröja. ”Nej, varför gör du så?” frågade Ryan ledsamt. Vi andra bara skrattade åt hans dumma fråga. ”Ey, mannen. Klä av dig och ta ett dopp i poolen.” Justins fina idé, glad jag slipper hans elakheter. Men Ryan var inte sen med att lyda sin vän. Vi alla gick ut tillsammans och han klädde av sig och hoppade i. När han hade torkat sig och fått på sig kläder så snurrade han vidare. Den hamnade på mig, så jag fick i uppdrag att kyssa Alessa intensivt. Sånt tycker jag är lite jobbigt, men det är bara en lek. Av någon konstig anledning gillar grabbar när två tjejer kysser varandra, och dessa grabbar var inte annorlunda, jag hörde hur dem tog ett djupt andetag precis när våra läppar möttes.

När vi hade lekt klart och alla hade fått gjort alla möjliga saker, men jag var den enda som hade ett minne kvar av kvällen, så hade Alessa sagt att hon skulle sova hemma, och jag hade berättat att jag inte tänkte gå till skolan dagen efter heller. Jag skulle gå på torsdag. Precis när vi skulle gå kom Justin ut i hallen, ”Snälla, sov här.” Hans icke fråga, gav mig tunghäfta. Alessa kollade på mig och gav mig en mördarblick, och jag förstod vad hon menade, om jag inte stannade skulle hon ha ihjäl mig. Men jag viste inte vad jag ville. Allt var så snurrigt i mitt huvud.



Jag har slut på idéer.. Jag behöver eran hjälp, ge mig massa förslag på vad som kan hända nu i en vecka som Justin är kvar i Kanada. Sen vet jag precis vad som ska hända, när han åker! :) Minst 15 kommentarer!

Kommentarer
tippe Bieber säger:

meeeer :)

Skrivet: |

Anonym säger:

Jätte bra! En idé är att hon stannar där och sover över fast dem behöver ju inte sex men dem kan ju hålla på lite xd

Skrivet: |

fanny säger:

Awesome! :)

Skrivet: |

Molly säger:

Även att den här novellen är nystartad så är de en av dom bästa noveller jag läst.

Och jag kommer kolla in din blogg varje dag och vänta på ett till super bra chapter kommer ut!

Mycket kärlek! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://sarahsfanclub.blogg.se/

Melina säger:

Grymt bra :)

Skrivet: |

@SweetShawwty säger:

Superbra! :)

Skrivet: |

olivia säger:

Keep on writing!

Skrivet: |

Bieber Cash säger:

Jösses girl! Jag spottade precis ut Colan över min garderob när jag helt plötsligt läste mitt namn i storyn O.o Även om det bara är en tillfällighet (antagligen) så blev jag grymt förvånad! Och det stavar precis samma som jag stavar också.

Shit pommes girl! O.o



Sv: Folket runt Justin är väldigt viktiga, så ja, då blir det lätt så. Men tack ändå luvie :)



Kram Kram <3



//Bieber Cash

Skrivet: | Bloggadress: http://biebercash.blogg.se/

Bieber Cash säger:

Sv: Haha du är inte otrevlig ;) Det är ju inte ofta jag använder mitt namn på bloggen ;)

Jag heter Madelene ^^ inga i:n, 3 e:n ;)



Kram Kram <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebercash.blogg.se/

Emma säger:

Meeer :) Jättebra!

Skrivet: |

Anonym säger:

GRYMT BRAAAA!!



//Ebba :D

Skrivet: |

nour säger:

MER :D

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

paulinaaaa säger:

åh du skriver för bra... <3

Skrivet: | Bloggadress: http://biebertwin.blogg.se/

Fatima säger:

Lika bra som alltid!

Skrivet: |

H säger:

more!!!<3

Skrivet: |

Anonym säger:

skiiit braa

Skrivet: |

Anonym säger:

skiiit braa

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback