Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle undrar...

På vilken annan novellblogg har ni fått 13 kapitel på 4 dagar?

Förstår ni hur mycket jag sliter för eran skull? På vissa bloggar kommer inte ens 13 kapitel upp på en månad. Jag säger ingenting till er som faktiskt kommenterar alla mina kapitel, men det är säkert hälften av alla som läser, som inte ens har kommenterat en enda gång, och det är tråkigt inte bara för er, för det är då det blir såhär, men det är även tråkigt för mig, jag vill också ha massa saker att läsa, jag vill ha era synpunkter, jag vill veta vad som är så bra med just ett kapitel, och jag vill framför allt veta om det finns saker jag kan förbättra.

Att få en kommenterar som lyder "Bra." är inte heller det roligaste, jag vill veta vad det är som är bra. Och absolut inte för att "skryta", men jag har aldrig fått en dålig kommentar, och det måste vara rena skämtet, något fel måste jag faktiskt göra, och jag tar mer än gärna emot kritik, jag vill kunna bli bättre.

Fram till idag har jag skrivit för att det är något jag tycker om, men jag fick en helt annan känsla i kroppen idag. Jag har setat med samma kapitel i nu 4 timmar, och mina kapitel är inte ens långa, men jag har ingen inspiration, jag vet inte hur jag ska få ned mina tankar på "papper". Jag hade samma problem i skolan, och jag trodde att det hade gått över, men tydligen inte.

Jag vill absolut inte göra er besvikna, men jag vet inte om jag kommer avsluta denna novell eller inte. Den dagen jag kommer tillbaka kan vara imorgon, eller om ett år, jag vet inte. Jag älskar er alla, det är absolut inte det, och det är ledsamt att skriva detta, men ni måste få se det från min sida.

/Marielle


UPDATE...
Bara så att ni vet, jag går inte i skolan. Alla kaitel som jag skrivit till er har jag haft hela dagar på mig att skriva. Jag är 23 år, och arbetslös. Därför har jag ingen som säger åt mig att jag ska göra ditt eller datt, jag kan göra vad FAN jag vill. Och jag valde att starta denna blogg bara just för att få göra det jag vill.


Kommentarer
Alexandra säger:

ska du sluta :(



neeej det får du inte :(

Skrivet: |

Emma säger:

Jag försöker kommentera varje kapitel, det är ibland jag inte hinner, och ibland hinner du lägga upp flera, vilket är vääääääldigt uppskattat utav mig. Vissa saker som jag har märkt är vissa stavfel, fast det är säkert för du inte har sätt dom bara. Annars tycker jag novellen är superbra, och jag läste din förra också. Du får absolut inte sluta, och du förtjänar fler kommentarer.

SÅ KOM IGEN, GE HENNE LITE KOMMENTARER.

Superbra jobb Marielle!

Jag är sjukt glad över uppdateringen! :)

Skrivet: |

Emma säger:

Nått* Inte vissa saker, ;)

Skrivet: |

Emma säger:

SKA KOMMENTERA! JAG LOVAR, DU ÄR HEEEEEEELT AWSOME!

Förlåt för att jag inte kommenterat, grejen är bara den att jag har precis börjat läsa och är på kapitel 40. jag menar det känns inte så kul att kommentera de du la ut för över en månad sedan, men jag lovar, jag ska bli bättre. Snälla, för guds skull, sluta inte. Du är grym!

Kram.

Skrivet: |

rt säger:

När jag läste det där så insåg jag att jag inte har något liv utan din blogg. Den är helt underbar. Jo varför?

- För att du skriver på ditt eget sätt och att andra inte ens är i närheten hur bra du skriver.

Jag förstår att du inte orkar skriva för att ingen kommenterar. Skulle inte heller orka. Men du har oss som kommenterar även om jag inte kommenterar alltid så är det för att jag läser med mobilen eller att jag sitter i klassrummet. Vet inte vart jag skulle ta vägen om du slutade skriva och tror många håller med mig?. Du är en helt underbar skrivare och du borde fan bli författare

Så ni som inte kommenterar så borde ni också göra det för att göra Marielle glad. Det tar min 1 minut att kommentera och göra Marielle glad. :)

Skrivet: |

liiz säger:

Jag hoppas verkligen inte att du slutar med bloggen eller novellen, jag kanske inte är personen som kommenterar mest av alla men jag försöker åtminstånde. Jaag är inte bra på att ge feedback, för jag har ofta ingaa negativa åsikter om noveller förutom vissaa stavfel eller gramatiska fel så jag är verkligen inte rätt person att fråga. Men jag förstår hur du känner med att inte få rätt feedback eller tips. Men jag och resten av dina läsaare vill gärna ha dig kvar. Föresten kom jag på en sak som är både negativt och positivt med hur du skriver, det är mycket drama och händer alltid någonting i varje kapitel. Självklart är det spännande men kanske inte i alla kapitel. Och alla andra av dina läsare som inte kommenterar, de kan ju skriva något, man kan ju vara anonym om man inte vill säga något namn!

Men hoppas att du fortsätter.

kram

Skrivet: |

Terese säger:

Uppdateringen är jättebra och jag älskar allt med denna novellblogg! Jag läste fem stycken fler innan men nu läser jag bara din för dem andra ger knappt någon uppdatering plus att dem gör väldigt tråkiga chapters. Du är grym och glöm aldrig att du är min favorit novellbloggare! :)

Skrivet: |

Fatima säger:

Kommer snart börja gråta när du skriver sådär, dels för att sen jag började läsa novellbloggar så kunde jag följa upp mot 20 stycken. Idag följer jag bara cirka 4-5 och din är den största favoriten! Det är din blogg jag först kollar in när jag kommer hem från skolan, ibland sitter jag på rasterna i skolan och läser. Samtidigt förstår jag dig, du skriver så himla mycket och ibland förstår jag inte hur du orkar uppdatera så ofta som du gör och trots det så finns det vissa som inte orkar skriva en ynka kommentar som tar 30 sekunder av deras liv. Jag önska jag kunde komma på något ynka dåligt med din novell, för att det är de du ber om. Men för tillfället kommer jag inte på någonting alls. Det känns bara som att den blir bättre och bättre för varje dag som går. Jag hoppas innerst inne att du fortsätter att skriva och inte för vår skull, utan för din egna och för att du tycker det är kul!



Kram! ♥

Skrivet: |

liiz säger:

Jag håller också med 'rt' som är över mig!

Skrivet: |

liiz säger:

Nu inflikar jag igen, jobiga jag (alla andra tycker det iaf) men jag håller med alla som har skrivit kommentarer, det är underbart med allt du gör med novellen och din uppdateringen och allt!

Skrivet: |

wilma säger:

Vi alla läser dina noveller för de e unika. Du skriver helt på ditt eget sätt och vi älskar det. Dina idéer är grymma. Om du som nu har slut på idéer och det verkar som du inte mår så värst bra, har jag en idé: du kan väl chatta med/ mejla med läsare och ni kan prata om novellen och läsarna kan ge dig förslag. Om du skriver ett inlägg och frågar om hjälp & idéer, så kan många säkert hjälpa dig. Annars kan du ju prata med Jasmine på waytobieber.blogg.se. ni verkar komma överens. :)

Din superuppdatering älskar vi alla, men om du inte orkar skriva lika ofta mera är det ingen fara. Vi älskar dig och allt du skriver ändå. Det är viktigast att du mår bra

Skrivet: |

Anonym säger:

du ska väl inte sluta skriva på novellen?:(

av alla novell bloggar jag läst/läser (vilket är gaaaanska många..) så har jag inte läst någon som är bättre än din, helt seriöst! din novell är GRYM. och din uppdatering är helt klart bäst. och andledningen till varför jag inte ger dig någon kritik är för att jag inte har nåt att klaga på, finns nästan aldrig några stav fel, uppdateringen är awesome, kapitlena är medel långa, och ja allt. snälla sluta inte skriv på novellen, men jag förstår dig det blir ju mycket roligare om man får kommentarer, ska bli bättre på att kommentera :) känner att den här kommentaren blir lite lång men skit samma, hoppas du läser iaf haha. och kom ihåg, du är grym på att skriva och din novell är helt klart grymmast!!

Skrivet: |

FRIDA säger:

Änn en gång frågar jag! heter de inte jag har suttit eller ja satt mig ned och INTE setat? ja fråga förut o de e la "lite" kretik,

Skrivet: |

Johanna säger:

Din blogg är en av de bästa jag har läst! Hittade den här 1-2 månader sen & har läst om novelle om & om igen! Din novell är UNIK! Du kör din egen grej! Ibland har ite jag hunnit att kommentera för att 2 kapitel har kommit men ska definitivt kommentera ändå! :D

Älskar bloggen!

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

Anonym säger:

du får verkligen inte sluta!!!

jag vet att jag oftast kommenterar bara ord som "grymt" men det är för jag verkligen menar det men jag hittar inget "fel" i dina kapitel men om du fortsätter att skriva kan jag med glädje skriva lite mer i mina kommentarer.

Din uppdatering är helt klart bäst men jag vill inte att du halkar efter i skolan bara för att vi "måste" ha ett kapitel.

Fortsätt såhär för du är extremt duktig på att skriva;)

Kram

Skrivet: |

Becka säger:

Du får absolut inte sluta, jag älskar din blogg och din novell!

Att du inte får kommentarer där det står vad som kan bli bättre, är för att det redan är såå jäkla bra! Det finns inga fel i kapitlen du skriver, och då går det ju inte att ge någon kritik!



Jag hoppas verkligen att du avslutar novellen, för jag e gryyymt beroende av den, och vill verkligen veta hur den slutar! :)



Kram! ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Anonym säger:

Hoppas du inte slutar för då vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till, för jag besöker den här bloggen hela tiden. Jag har inte var den bästa på att komentera men jag kan lova att jag kommer att göra det nu varje gång, även om jag har typ bara 20 sekunder på mig. Hoppas du fortsätter för din blogg äger!! :)

Skrivet: |

Elin säger:

Hej jag tkr du är jätte bra men jag tror hälften av oss läser på sina mobiler då är det sjukt jobbigt o komentera mobilen laggar sönder och man måste skriva in en dra massa koder visst det är nog inte kul och skriva en novell utan några som konenterar men pÅ sista tiden hare varit uppe mot fyrtio stycken jag tycker det är mycket för jag ser nt många novell bloggar som får så mycket komentarer då måste du ju förstå att vi verkligen gillar vad du skriver, det kan med vara en anlednig att vi inte skriver för att vi besöker din blogg flera gånger perdag och då lämnar man ju inte fem komentarer på ett kapitel..... Men snälla sluta inte jag hoppas du kollar på vad fint alla har skrivit till dig, se set från den ljusa sidan.

Skrivet: |

C säger:

Seriously (stavning?) Din novell är en av de bästa som jag någonsin läst och jag är lite av en läsnörd....... Men jag håller med de andra det finns inget dåligt med din novell, den är unik, skrivit på ett bra sätt, bra handling! okej ett stavfel då och då kanske händer men säg en person som aldrig har skrivit fel eller stavat fel? DU FÅR INTE SLUTA MED DIN NOVELL JAG F*CKING ÄLSKAR DEN! och du ska bara veta hur svårt det är för mig att tycka att noveller är bra för oftast är de skrivna av småbarn som har justin som sin hjälte men inte du. du skriver på ett sätt jag bara kan drömma om att skriva på... dina noveller får mig att vilja skriva noveller men jag har varken ork eller tid för det plus att jag inte skriver så där bra.

men du får verkligen inte sluta skriva och jag känner igen känslan att man vill skriva men man vet inte vad plus att du skrev själv att du från början skrev för att du tyckte att det var kul men får man ingen feedback så ville man inte skriva right? för då vet man inte vad läsarna tycker om det man skriver, skriver man bra, finns det något att ändra på osv. men du behöver inte ändra på något och allvarlig har du inte tänkt på att bli författare? du är asgrym och jag vet att vi är många som skulle läsa dina böcker isf!

Skrivet: |

My säger:

SLUTA INTE ATT SKRIVA!!!!!!!!!!!!!

Du är fantastisk bra skrivare, jag kan inte skriva mer än så, du är fantstisk bra författare!!

Dina noveller: Ä.G.E.R

Dem äger för att DU SKRIVER BRA!

SNÄLLA, sluta inte!

Du uppdaterar dagligen och det älskar jag!

Snälla SLUTA INTE!!!!!!!!!

du är grym.

Skrivet: |

K A R I N säger:

nej nej nej!! säg att jag just läste fel! Snälla avsluta inte novellen, är ju helt fast och uppdaterar sidan 24/7 för att se om nåt nytt kommit!

snälla sluta inte skriv, du är för duktig för det!

Skrivet: | Bloggadress: http://kaaaarinn.blogg.se/

Anonym säger:

Håller med alla som har skrivit innan, du får inte sluta att blogga o jag försöker kommentera alla kapitel men ibland så hinner man inte. men jag går in på din blogg det är det första jag gör när jag kommer hem från skolan. o jag gillar inte ens justin men jag älskar din novell o jag kan förstå att det är inte så kul att blogga när man får inte så många kommentarer men vi som läser din blogg uppskattar verkligen din uppdatering för vissa andra bloggar gör inte det på flera dagar men du lägger upp minst 1 kapitel om dan o det uppskattar jag väldigt mycket, och det är svår att ge dig kritik för det finns inget fel i din novell o jag har även läst din andra novell o jag bara älskar hur du skriver så SNÄLLA sluta inte skriva för du är den bästa som skriver noveller och du borde verkligen bli författare för jag skulle iaf vilja köpa o läsa dina böcker o jag gillar inte ens att läsa böcker ;)<3

Kram

Skrivet: |

Quinee säger:

Snälla du får inte sluta!!! Det är din novell son får mig att klara av dagen ! Det är din novell som jag öppnar upp var 10 de minut !!! Utan denna novell så skulle jag absoultbibte klara av de långa skol timmarna, varje gång jag läser ett nytt jouren så är det som att någon laddar om mig och så helt plötsligt har jag till räkligt med energi för att kunna klara av en eller två lektioner till<3



Jag hittar sällan fel i dina kapitel men ifall jag gör det så är de bara något ynkliga stavfel... Men inget är fel fritt.



Din novell är för bra för att bli avslutad !!!!

Det finns ingen att kommenter dåligt om!!! Snälla sluta inte blogga <3



Den här novellen betyder för mycket för oss;*

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Quinee säger:

Absolut inte *

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Quinee säger:

Kapitel * !!!!

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

liiz säger:

Du ska inte avsluta bloggen helt va? För det skulle jag aldrig överleva!!

Skrivet: |

Anonym säger:

noooooooooooooooooooooooooooooo! Snälla sluta inte. Du skriver helt fantastiskt ! Snälla sluta INTE!!!!

Skrivet: |

Kajsa säger:

Du skrev att du mer än gärna tar emot kritik och inte förstår varför du inte får någon. Jag tror det finns två orsaker:

1. Du skriver så himla bra så att dom små sakerna som väl blir fel syns inte i slutändan iallafall eller så tycker folk dom är onöfiga att kommentera eftersom resten var så pass bra som det var.



2. Folk, inkluderar mig själv, kanske är rädda för att ge kritik för många novellbloggare blir arga/sura/ledsna så fort det kommer något negativt. Nu drar jag självklart inte alla över samma kant, men vissa är så och det kan göra så man sedan blir halv rädd för att lämna en sådan kommentar nästa gång.



Jag hoppas att du snarast hittar din inspiration och börjar skriva igen, eller iallafall skriver ett slut på denna. För tänk på dom som faktiskt har kommenterat dom är iallafall värda ett avslut.



"Droger är olagliga, så varför existerar denna novell?."



KramKram

Skrivet: | Bloggadress: http://skruttiibangbang.blogg.se/

Caroline säger:

Jag ber på mina bara ben att du inte slutar skriva! Din novell är den bästa av alla jag läser och någonsin har läst!

Hela handlingen, ditt sätt att skriva och dina otroliga ideér är helt otroliga. Varje gång jag har läst ett av dina kapitel så tänker jag ''hur är det möjligt att hon bara blir bättre och bättre?!''

För det är sant! Dina kapitel blir bättre, din teknik att skriva har också blivit mycket bättre (om det ens är möjligt?) Du skriver med sån inlevelse och man känner verkligen kärleken mellan karaktärerna i novellen!

Jag ÄLSKAR DIN NOVELL!

Skrivet: |

caroline säger:

när jag kom till den delen i detta inlägg där du skrivit att du vet inte om du får tillbaka din inspiration imorgon eller om ett år, då började jag att gråta.. jag avgudar dig och hur du skriver. jag har läst MÅNGA bieber-noveller men denna slår allt. den är så annorlunda, kärleksfull, känslosam och så mycket mer. du verkligen beskriver allting så att vi läsare kan leva oss in i det. jag har bara kommenterat dina 5-10 sista inlägg kanske fler för jag började läsa för några dagar sen. jag satt uppe en hel natt och läste denna novell för att kunna komma ifatt och för att jag inte kunde lägga datorn ifrån mig. så fantastisk är du. och jag håller på att läsa din andra novell som du redan har avslutat och jag kan bara säga att den är också hur grym som helst! du är fantastisk och så begåvad och du vet verkligen vad det är du sysslar med. de som inte kommenterar och bara vill ha och vill ha, dem är så fruktansvärt egoistiska. det är väl självklart att man ska gå in och kommentera när man har läst? hur lång tid kan det ta? max 5 minuter beroende på hur lång kommentar man skriver. men ändå, vad gör det att slösa 5 minuter av sitt liv för att göra en annan människa glad?

jag älskar dig novell och är helt besatt utav den, jag vill aldrig att den ska ta slut och jag vill ännu mindre att du ska lägga ner ditt skrivande och inte göra något slut överhuvudtaget på denna. du är för bra för att bara skriva på en blogg, du borde bli författare. och jag är seriös i det jag skriver. jag älskar dina noveller och avgudar dig! jag tror på dig och en vacker dag kommer du att bli upptäckt och då kan dem jävlarna som inte kommenterade ta sig i röven, för du är BÄST!

tack för mig och jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka snart! <3

Skrivet: |

caroline säger:

när jag kom till den delen i detta inlägg där du skrivit att du vet inte om du får tillbaka din inspiration imorgon eller om ett år, då började jag att gråta.. jag avgudar dig och hur du skriver. jag har läst MÅNGA bieber-noveller men denna slår allt. den är så annorlunda, kärleksfull, känslosam och så mycket mer. du verkligen beskriver allting så att vi läsare kan leva oss in i det. jag har bara kommenterat dina 5-10 sista inlägg kanske fler för jag började läsa för några dagar sen. jag satt uppe en hel natt och läste denna novell för att kunna komma ifatt och för att jag inte kunde lägga datorn ifrån mig. så fantastisk är du. och jag håller på att läsa din andra novell som du redan har avslutat och jag kan bara säga att den är också hur grym som helst! du är fantastisk och så begåvad och du vet verkligen vad det är du sysslar med. de som inte kommenterar och bara vill ha och vill ha, dem är så fruktansvärt egoistiska. det är väl självklart att man ska gå in och kommentera när man har läst? hur lång tid kan det ta? max 5 minuter beroende på hur lång kommentar man skriver. men ändå, vad gör det att slösa 5 minuter av sitt liv för att göra en annan människa glad?

jag älskar dig novell och är helt besatt utav den, jag vill aldrig att den ska ta slut och jag vill ännu mindre att du ska lägga ner ditt skrivande och inte göra något slut överhuvudtaget på denna. du är för bra för att bara skriva på en blogg, du borde bli författare. och jag är seriös i det jag skriver. jag älskar dina noveller och avgudar dig! jag tror på dig och en vacker dag kommer du att bli upptäckt och då kan dem jävlarna som inte kommenterade ta sig i röven, för du är BÄST!

tack för mig och jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka snart! kram kram <3

Skrivet: |

Olivia säger:

Nej du får inte slut,

och jag vet inte om jag klarar av ''bara'' 4 st. Jag vet at det är mycket men du är så jävla bra och berättelsen! JAg älskar den!!!

Jag vet inte om jag kan skriva något dåligt för jag totalälskar denna novell! Varje morgon när jag vaknar tittrar jag på din, blogg, varje kväll innan jag somnar tittaar jag din blogg. Minst 6 ggr om dagen går jag n på din blogg bara för att se om du skrivigt något...!!!

Snälla för oss som komenterar och även alla som läser din fantastiska blogg. SLUTA INTE <3

Skrivet: | Bloggadress: http://jbiiberstory.blogg.se/

Anonym säger:

Jag ber dig!! Sluta INTE skriva!! Jag kan inte äns beskriva med ord hur mycket jag ÄLSKAR den här novellen och sättet du skriver på är helt sjukt bra!! Du säger att du är arbetslös? Du har aldrig funderat över att bli författare? I vanliga fall hatar jag att läsa böcker (fråga mig inte varför jag då läser noveller, men enligt mig är det inte samma sak) men om du skulle skriva en bok skulle jag lugnt vara en av dom första som köpte den för du är så fantastiskt bra på att skriva! Jag verkligen ber dig att inte sluta! Jag läser så sjukt många noveller men ingen är så bra som din! Din är så annorlunda (på ett bra sätt) och det är verkligen en helt unik story! Snälllla sluta INTE! <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Sen så stavas visst med två s, inte ett :) men precis som någon skrev här över, det spelar ingen roll och man kan bli lite små rädd för man vill inte såra någon eller vara en besserwisser som tror man vet allt. Men du är helt sjukt duktig! Snälla sluta inte skriva.

Kram!

Skrivet: |

Haley säger:

håller nog med dem flesta här uppe ^^ Helt grymt, orginellt, fast ändå något som kan hända typ alla, okej kanske inte den biten med justina, men ja du fattar!



Iaf, grymt och snälla sluta inte skriva!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Anonym säger:

Kom igen!! Alla slutar sina bloggar nu?? Du behöver väl it va som de!!!!

Skrivet: |

S säger:

Neeeeej! Jag är en av dom som läser ifrån mobilen, då jag gör allt ifrån telefonen, men jag har inte haft pengar på min telefon på as länge, och blir sjukt glad när jag har pengar på telefonen, för det är din blogg som åker upp först!

Men när jag ser det här.. ja då blir jag ledsen..

Du är för bra för att sluta, det finns ingen kritik att ge, förutom att det finns ett par stavfel då och då, men alla gör stavfel?! vi kan iaf förstå vad du skriver, och du är grym, det är allt jag har att säga, finns många bloggar, men ingen lika bra som din, ta åt dig det och känn dig stolt!

Vi läser för att bloggen har blivit en fucking drog, och avslutar du bloggen, så går jag seriöst och dör, nej men nästan, din blogg har blivit en del i min vardag, sluta inte!!!!

Skrivet: |

Hanna säger:

Nej, snälla du får inte sluta. Jag älskar denna novellblogg. Jag går in och kollar minst 100 gånger vaje dag och ser om du har lagt upp något kapitel. Förlåt om jag inte kommenterar så mycket, försöker göra det så mycket jag kan :)

Men snälla sluta inte!!!

Skrivet: | Bloggadress: http://ourbieberworlds.blogg.se/

sara säger:

snälla sluta inte har inget liv annars!!

Skrivet: |

Josefine säger:

Jag har suttit och läst igenom alla komentarer och visst kan jag förstå att det är smickrande om folk sitter och säger att dom inte har något liv utan denna novell men lite desperata måste dom ju vara, enligt mig.



Jag kan förstå att det inte är många som komenterar, som till exempel jag: Jag har inte komenterat din blogg innan. Folk har tid att komentera, det tar max 1 minut att slänga in en komentar som det står mer än "bra" i. Men alla gör inte det eftersom man inte kommer på vad man ska skriva i komentarerna, och om det inte finns något att klaga på så ger man ingen kritik.



Jag vill inte låta som en butter jävel men jag tycker att din novell är bra för att du skriver om en sak som faktist kan hända. Hon hade redan ett barn innan hon träffade Justin och det är ingen annan novell som har, jag läser ganska många så jag vet. Jag är inte en sådan som söker efter stavfel eftersom jag inte direkt är världens bästa på att stava så de har jag inget att klaga på.



Jag tror att folk som inte ens gillar Justin skulle kunna gilla den här novellen eftersom den handlar om verkligheten. Man bråkar, man vill ha pauser, man har fighter med föräldrarna och listan går hur lång som hälst.



Jag tycker att du ska skriva för att du vill det. Absolut, det är kul med komentarer men om inte du gillar att skriva så är det inte roligt. Du ska gilla det jag gör och jag tror att du gör det, i vilket fall som hälst så gillar vi det vi läser.



Jag tycker inte att du ska sluta, du är jätte bra på det du gör och jag tror fler personer uppskattar att du tar din tid än dom som komenterar.



Mvh: Josefine!

Skrivet: |

Josefine säger:

helst*

Skrivet: |

lisa säger:

verkar som att ganska många läser novellen på sin mobil, inklusive jag, vilket faktiskt kan göra det lite jobbigare. säger verkligen inte att det är världens jobbigaste grej, men ja. hela den här grejen känns ganska mycket i-landsproblem, don't you think?

however, du är väldigt duktig på att skriva och din novell är absolut en av de bästa jag har läst.

du borde skriva för att du vill och tycker att det är kul, inte utgående från hur många kommentarer du får.

du har ju många läser som läser din blogg regelbundet och eftersom dom gör det betyder ju det ändå att dom tycker den är bra :)

Skrivet: | Bloggadress: http://liisaaas.blogg.se/

nour säger:

Jag älskar din novell! Jag tycker du är fantastisk!

Snälla sluta inte!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

nour säger:

Jag älskar din novell! Jag tycker du är fantastisk!

Snälla sluta inte!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

Anonym säger:

Skrivet: |

Julia ♥ säger:

alla har redan skrivit så fina saker så det blir väl svårt att nå upp till den nivån men jag skriver från hjärtat!

- Jag har läst din novell sen balnd dom första kapitlena av din novell och båda två är verkligen helt awesome grymma! Det går inte att sluta läsa när man börjat läsa din novell, jag kan läsa om samma kapitel fem/sex gången i väntan på nytt.Förlåt om jag nästan aldrig kommenterar men jag läser alltid på super sega mobil med spräckt skärm så det blir lite knepigt att kommentera när min data har krachat oxå....meeen jag vill bara att du ska veta att jag älskar din novell och det vore super tråkigt om du slutade. Jag ska bli bättre på att kommentera!

och du vill veta om det dåliga..men hur ska man kunna skriva om det dåliga när det inte finns något!

ha en fin kväll och kom tillbaka när du känner för det ♥

Skrivet: | Bloggadress: http://emane.blogg.se/

Nivine<3 säger:

Jag älskar denna blogg så in i helvete!!!!!!! Sluuuuta inte!!!!Du är helt fantastisk!!!! Vet du hur många bloggar jag läst som bara slutat??! Men de e såklart dom får sluta ifall dom vill men de e bara så jobbigt o läsa en blogg man typ älskar men så slutar dom uppdatera!!! Folk tror att det bara e nån skitsak..FAN HELLER!!!!!jag e beronde av din blogg!!!! Jag älskar den av hela mitt hjärta<333

Seriöst sluta inte!!!!! Jag ber dig på mina bara knän!!!!

Skrivet: |

Anonym säger:

du ska väl inte sluta?:((( ÄLSKAR DIN NOVELL, DU SKRIVER GRYMT!!

Skrivet: |

Anonym säger:

SNÄLLA SLUTA INTE!!!

Du har en av de bästa novellerna som jag läser, och jag ÄLSKAR verkligen ditt sett att skriva på!

Om du slutar vet jag inte vad jag ska ta mig till! Du uppdaterar dagligen och man blir aldrig besviken på dina kapitel!!!!!

SNÄLLA FORTSÄTT SKRIVA!!!!

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!

Skrivet: |

Anonym säger:

DIN NOVELL ÄR BÄST. snäääälla sluta inte:(!!

Skrivet: |

Isabella säger:

Jag kan helt hålla med dig om när du påpekar att kommentarssystemet inte riktigt blir som du vill, och de beror helt på att folk är för lata rent ut sagt! Har sagt det förr och säger det igen, ETT KAPITEL KAN TA FLERA TIMMAR OCH SKRIVA OCH EN LITEN KOMMENTAR KAN TA NÅGRAMINUTER, VAD ÄR PROBLEMET??????!!!

Din novell och hela din bogg är så fullkomligt underbar, ditt sätt att skriva och alla dina idér är så genomtänkt att det är helt sjukt!

Du har en sjukt bra uppadering och man blir aldrig besviken på dig och varje kapitel är lika spännande och roliga att läsa även om det inte alltid händer super mycket så finns den där lilla touchten på de hela det kan t.ex. vara en mening nån säger som avslutar det hela som gör att man vrider utochin på hela sig känns det som för man vill ha nästa apitel med en gång.

Det finns nog INGEN annan novellblogg som någonsin uppdaterat så bra som du gör!

Snälla jag berdig, du får absolut INTE avsluta denna blogg.

Läs varenda liten kommentar du fått nu och ta verkligen in ALLT som vi skriver, för vi ÄLSKAR DIG MARIELLE!!!!!!!!!! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbnovels.blogg.se/

Quinee säger:

Snälla Marielle !!!! Jag har öppnat bloggen var 10de minut, för att kolla om du skrivit nytt men det kommer inget :( snälla snälla snälla , kan du inte börja skriva igen ?!<3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Anonym säger:

Jag älskar din blogg! snälla sluta inte

Skrivet: |

Anonym säger:

den är bäst av alla! du är grym på att skriva, vore så himla synd om du slutade:((

Skrivet: |

Anonym säger:

ska du sluta?:((

Skrivet: |

Anonym säger:

jag saknar dina kapitel:( du skriver så himla bra.

Skrivet: |

Melina säger:

Nej, snälla sluta inte. Du är verkligen för bra för att sluta skriva! :(

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag saknar dina kapitel!! Snälla vi lovar att kommentera!! Men snälla sluta inte!! I LOVE U♥♥♥



//Ebba :D

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback