Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle förklarar...




Jag vet att dem första tyvärr inte finns om man trycker på den novellen, och jag har ingen aning om varför. Jag vet inte hur man gör för att få den lilla klickbara delen längst ned på sidan där det står "Äldre inlägg".. Så då har jag istället letat reda på i vilken månad den första delen ligger i, så om du klickar på här på Chapter One, så ska du komma till första kapitlet, någon stans på sidan :P

Jag blir jätte glad när ni ställer mig frågor, men fruktansvärt frustrerad på att jag inte kan hjälpa er på lättaste sätt :P Men nu iaf så fick du lite hjälp, så mycket jag kan.

Håller på och skriver på 58, så ni har lite att se fram emot! :)


BTW; Chapter fifty-five ligger under detta. :)


Kommentarer
Olivia säger:

men om du håller på med 58 så kan du ju lägga ut 56...:D

Skrivet: | Bloggadress: http://jbiiberstory.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback