Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle är tillbaka...

Nu är jag hemma igen, och jag har haft en underbar vecka i Turkiet. Men jag är så trött på alla människor som inte kan låta mig få gå och titta utan att dem ska hänga mig i röven :P Haha...

Jag hoppas att ni har haft det bra här hemma, och att ni fortfarande följer min novell. Uppdateringen har vart så bra den kunnat under denna vecka, och jag hoppas ni gillar den. :) Jag ska försöka skriva så mycket jag kan, men just nu har jag lite vänner att träffa, hoppas ni har överseende för det.

Tack för det underbara besöksrekordet igår. :) 135 unika besökare, och det stämmer. Ni alla är unika för mig, och jag älskar er :)

Under detta inlägg hittar ni i alla fall ett nytt kapitel. Chapter fifty-one :)


Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback