Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle talar...

Jag ser att det är många av er som saknar HITRISA, och jag kan inte mer än hålla med er. Men på sättet som den slutade kan jag väl kanske meddela er om att det kommer en tvåa, därför kom det ingen epolig på den. Jag sitter och funderar ut en story till tvåan, vad som ska hända mellan Clar och Justin, som inte redan har hänt. Därför gör jag denna som en liten mellan novell. Jag har ingen aning om hur lång den kommer bli, men ska försöka att göra den lite kortare än dem andra. :P
Självklart kommer Justin komma in i den nya novellen. Det tar inte lång tid innan han gör det, men dem kommer kanske inte gifta sig på en gång ;P haha ^ Så ni behöver inte oroa er. Jag ska göra mitt bästa med denna novell.
Jag sitter och skriver på kapitel 3 just nu. Men ni får allt vänta på första tills nya designen har kommit upp, och jag har skrivit till personen idag som gör den och frågat hur långt hon har kommit, men har inte fått något svar. :P
BTW.. Tack för besöksrekordet, 260 st :)
/Marielle

Kommentarer
Amanda säger:

Jaaa :D em tvåa, den kommer bli bäst! längtar tills den men ändå till den nya också <3

Skrivet: | Bloggadress: http://craazybieber.blogg.se/

Anonym säger:

ÅH VAD GLAD JAG BLIR:DDDD ville verkligen att du skulle skriva en tvåa på HITRISA och nu så ska du göra det också!! wohoooo. men en sak jag inte fattar, ska du skriva en tvåa OCH skriva på den nya novellen? :)

Skrivet: |

Bella säger:

Skrivet: |

Bella säger:

Superbra:D Vill verkligen ha en tvåa<3<3<3:D:D

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback