Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle svarar...

Hur man hittar till kapitel ett!
Svar; Du trycker på Augusti, och då kommer kapitel 5 högst upp, men du ignorerar det och rullar ned till Prologen, som ligger under kapitel ett. :) Jag vet inte varför jag inte har en "Tidigare inlägg" på min blogg, jag fattar egentligen inte hur man gör :P haha ^

Men vill man läsa den andra novellen så klickar man bara på den första månaden som finns, så kommer dem kapitlerna där :)


Kapitel 116 finns under detta. :)

Kommentarer
Anonym säger:

jag skulle inte orka läsa din förra novell igen, bara för att jag vet hur slutet slutade:( haha, lipsill som jag är så grät jag såklart

Skrivet: |

Anonym säger:

btw så hoppas jag verkligen innerligt att den här novellen inte slutar detsamma som den förra! då skulle jag bli för ledsen, ett sorgset slut klarar jag nog inte av hehe:)

Skrivet: |

Ebba säger:

Tror inte det funkar att ha en tidigare inläggs knapp på blogg.se på förstsidan :/

Skrivet: | Bloggadress: http://ebost.blogg.se/

Emilija med J. säger:

i förra inlägget skrev du ju att nästa kapitel ska komma 00.01 nu sitter jag och väntar, hihi :)

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback