Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle ropar på hjälp... ^

Nu är jag sådär tråkig igen, men jag vill verkligen ha en ny design och jag bokstavligt talat suger på att koda om en, eller ens försöka mig på ett bildredigerings program ^ Så finns det någon snäll själv ute bland er UNDERBARA läsare, som fixar, och har tålamod? :P

Mejla mig isf på [email protected] - =)


BTW, ingen aning om det blir något kapitel, hann inte skriva klart det innan morsan kom hem och tjata om julen, (hon är inte klok, ni ska se vårat köksfönster.) Så nu har jag smitit iväg, men hon upptäcker snart att jag är borta, och då får jag väl en tomte i huvudet. :O haha ^

Kommentarer
XTIO säger:

har inte riktigt tid just nu. :P

Skrivet: | Bloggadress: http://xtio.nu

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback