Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle informerar.

Nu har jag funderat ut ett slut, och det kommer snarare än vad ni många vill. Jag är ledsen, men jag gillar denna novell, och jag vill inte dra ut på slutet mer. Jag kan tyvärr inte säga hur många kapitel det är kvar, men någongång nästa vecka är den slut.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hitta på en bra story till nästa novell, men en till kommer det. Jag tänker så det knakar, och det är inte lite. =P Jag vet inte om jag kommer nå denna novells nivå, och kanske förlora läsare, men jag hoppas inte det, jag hoppas verkligen att ni stannar hos mig. För jag älskar er.

Vill ni ha ett till kapitel ikväll?

Kommentarer
Sandra säger:

Neeejj! Den får inte vara sluuut :( Och ja vill ha nästa kapitel ikväll!

Skrivet: |

Anonym säger:

JA GE OSS ETT :D

Skrivet: |

Kajsa säger:

Jag tror på dig och den nya novellen med, du kanske inte kommer upp till denna novells nivå, men det skulle inte vara så konstigt, eftersom, alla noveller är olika. Vilket betyder att alla har helt olika nivåer.

Älskar det du skriver och har kikat in här många gånger under dagen, så jag vill gärna ha ett till kapitel!. :D

Skrivet: | Bloggadress: http://skruttiibangbang.blogg.se/

Lisa säger:

Jaaaa :D

Skrivet: |

caroline säger:

åååååååååååh, jag vill inte att den ska ta sluuut! vet inte hur jag kommer klara mig :( OCH JA, VI VILL HA ETT KAPITEL TILL IKVÄLL! :D

ÄLSKAR DIG <3

Skrivet: |

Anonym säger:

Jag tor på dig och den nya novellen kommer ÄGA!!♥♥



//Ebba :D

Skrivet: |

olivia säger:

Jag vill so bad ha ettkapitel ikväll och många imorgon för jag ska åka buss och vill läsa mycket...jag tycket det är syndatt den kommer ta slut men jag hoppas för mitt liv (nästan) att du så fort som möjligt börjar meden ny

Skrivet: |

Anonym säger:

jaaaaaaaahhh!!!! men tp i natt, tidsinstallt // halsningar fron en flicka i gran canaria :DD

Skrivet: |

Sabbe säger:

Ja! Typ nu :D

Skrivet: |

Anonym säger:

YAAAYYYY :D

ETT KAPITEL TILL!!!"

Skrivet: |

Becka säger:

Vill helt klart ha ett kapitel till ikväll. Och det finns inte en chans att jag slutar läsa dina noveller!

Skrivet: | Bloggadress: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Amanda säger:

Jag hoppas jag inte talar för mig skälv när jag säger: vi älskar dig också <3 denna är min favorit blogg och jag kommer aldrig lämna dig, nästa novell blir säkert minst lika grym!!



Snälla ett till kap idag :D

Skrivet: |

C säger:

Tror nästa novell kommer vara grym även fast den kanske inte når upp till samma nivå. tro inte att du kommer förlora läsare för du är grym på det du gör!

jaaa jag ber dig snälla ett till kapitel ikväll! :D

keep it up girl! :D

Skrivet: |

Anonym säger:

kan du inte göra en två på den här novellen`?:)))

Skrivet: |

Emma säger:

Deeet får inte sluta som förra iallafall!

Göööör slutet bra! :)

Skrivet: |

Felizia säger:

JAG kommer iaf alltid stanna! :D <33333

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback