Skrivet:
Kategori: √ 1. First Step Two Forever

Kapitel 23 - Are We A Couple?

Jag tröck igång hissen igen och vi åkte upp en våning. När vi kom in igenom dörren så tog hon min hand och hon höll den hårt. Vi gick in till dom andra.

- Där är du ju, sa Scooter när vi kom in. Men hans ansiktsuttryck ändrades ganska häftigt då han såg våra händer.

Och på tal om det, hennes mamma höll på att svimma!


Melrose perspektiv

Jag såg hur mamma reagerade och jag förstod henne, vad har jag ställt till med. Skulle jag verkligen klara av detta? Men samtidigt så fanns det bara ett sätt att ta reda på det.

Jag vart avbruten i mina tankar.

- Menar ni två att ni är tillsammans. Frågade Scooter
- Ja, det menar vi. Svarade Justin
- Hur länge har det pågått och vet din mamma om det? frågade han och kollade på Justin
- Egentligen har jag gillat den här tjejen sen första gången jag såg henne. Men tillsammans har vi vart sen det dök upp bilder på mig och tjej, hon står nämnligen bredvid mig. Svarade Justin och kollade på mig.
- Och av din mammas ansiktsuttryck att dömma så kan hon inte heller ha vetat om detta, eller hur Rose?
- Nej, vi sa att vi inte skulle säga något fören vi var helt säkra på att det var det här vi ville. Svarade jag.
- Vi får prata mer om det här sen, Justin! Sa Scooter med en hård röst.
- Vad finns det att prata om? Jag tycker om henne.

Jag kunde inte annat än bara lyssna på dom. Det var som att jag inte ens var i rummet, dom pratade bara över huvudet på mig. Och det tyckte jag var lite jobbigt, men jag sa inget om det. Tyckte det bara var onördigt att kanske ställa till en scen till.


Senare på kvällen.


Nu har jag vart hemma några timmar efter ett tag i studion, och tro mig, jag behövde verkligen vila. Av allt gråtande och ståhej där så var jag helt slut. Jag har bara legat i min säng och glott i taket, och kollat på film. Det kan vara skönt att göra saker själv ibland.

Nu satt jag vid datorn och kollade runt på lite sidor, då min mobil ringde. Det stod Bieberboy <3 på displayen.

- Hej Snygging, svarade jag med ett leende.
- Sötnooooos, kan du komma hit nu? frågade han
- Klart jag kan. Har det hänt något?
- Nejdå, mamma ville prata med oss bara. Sa han helt lugnt
- Okej, jo men jag kommer om 10 minuter.
- Ta med dig lite saker, så kan du sova hos mig med.
- Då lär jag packa så vi säger 15 minuter.

När vi hade lagt på kom jag på att det var första gången jag skulle träffa Justins mamma som hans flickvän. Av det fick jag en klump i magen.

När jag kom ner satt mamma i köket.

- Jag drar till Justin, och jag sover nog där. Hans mamma ville prata med oss.
- Okej, så när har ni tänkt att prata med mig då? Svarade hon utan att kolla på mig
- Vi kommer imorgon när vi har vaknat.
- Okej!

Jag svängde in på hans uppfart och när jag parkerade bilen så blev den där klumpen i magen större. Tänk om hon inte accepterade oss.

Efter att jag knackat på hörde jag någon innanför dörren och så öppnade Pattie.

- Hej Gumman, sa hon och log
- Hej, svarade jag

Hon fick en kram och så gick vi in. I vardagsrummet satt Justin och kollade på TV:n. Han reste sig upp och gav mig en kyss. Den var inte som dom vanliga han brukar ge mig, den var av längtan.

- Kan ni komma in i köket? ropade Pattie
- Vi kommer, svarade Justin

Vi gick ut till köket där hon satt med massa olika tidningar. Och jag började genast fundera över vad hon hade i kikaren. Men vi satte oss vid bordet.

- Innan jag visar dig detta vill jag att du ska veta att jag absolut inte gör det för att såra dig, utan jag gör det för din egen skull. sa hon och tittade på mig

- Visa mig vad? svarade jag

Hon öppnade tidning efter tidning och sköt dom över bordet så att jag skulle se dom. Allt jag såg var bilder på Justin, men på vissa bilder var han inte själv. Det var tjejer med honom, endel kände jag igen, men andra hade jag aldrig sett tidigare. Och det var ingen idé att börja bråka över detta, det var inte därför vi gjorde detta.

Jag såg på Justin att han inte gillade detta.

- Varför gör du det här mamma? frågade han
- För att jag vill att hon verkligen ska förstå vad det är hon ger sig in på. Det är inte bara att dra sig ur när man känner för det. Går ni ut med att vara tillsammans idag, kan ni imorgon inte bara ta tillbaka det. svarade hon samtidigt som hon kollade på oss båda.
- Jag vet det, svarade jag innan Justin ens hann reagera på vad hon sa
- Jag har absolut inget emot dig Melrose, tvärtom. Jag ser att du gör min son glad, och jag ser helst inte honom med någon annan. Men varför måste ni gå ut med att ni är ett par?

Ingen svarade men jag kände att Justin tog min hand och jag kollade på honom, allt jag kunde se var hans ledsna ögon.

- Är det okej om vi går upp på mitt rum, frågade han Pattie
- Men självklart, jag hindrar er inte till något. svarade hon

Jag tittade på Justin.

- Du kan gå upp, jag kommer. Ska bara ta ett glas vatten. sa jag till honom

Jag gick till diskbänken och började spola vattnet. Tog ett glas och drack.

- Du, Pattie! sa jag och vände mig mot henne
- Ja! svarade hon och kollade upp på mig
- Jag vill bara att du ska veta att Justin gör mig glad. Jag tycker verkligen om honom. Så detta är absolut inget jag gör för att det kanske är kul att dejta en kändis. Jag ser honom inte som de. För mig är han som vilken 16 årig grabb som helst.
- Jag ser det på dig. Du blir glad bara han visar sig. Det är lika för honom, han är en helt annan människa nu, och det är kul att se honom så. Men tänk dig för, jag vill inte att ditt liv ska hamna i alla tidningar. Fast det är inte det är inte det värsta. Justin har fått läsa så mycket konstigt om sig själv, en gång var han död enligt en tidning. Jag vill bara ditt bästa gumman. sa hon och kramade mig

Jag kramade henne tillbaka och gick upp till Justin


Justins perspektiv

Jag stannade kvar i trappen när jag hörde att Melrose började prata med mamma. Jag vet att man inte ska lyssna på andra, men jag var så nyfiken på vad hon hade att säga till min mamma som inte jag fick höra. När jag tillslut hörde vad Rose sa så vart jag så glad att jag inte ens behövde höra vad mamma svarade.

När jag kom upp i mitt rum la jag mig ner i sängen med mobilen i handen och loggade in på twitter. Jag RT lite fans och följde dom sedan. Men jag var tvungen att uppdatera min egen också.

"I´m the happiest on earth"

Precis när jag hade lagt ner mobilen kom Rose in. Hon såg väldigt glad ut, och jag hoppades att det berodde på mig.

- Kom hit snygging, sa jag och visade med handen att hon skulle lägga sig bredvid mig

Hon kom emot mig med en busig blick och kröp mot mig i sängen, satte sig gränsle över mina lår och kysste mig.

- Bieberboy, I really like you. viskade hon i mitt öra och kysste mig på halsen

Hon vet att jag är svag för kyssar på halsen, så det var väl därför hon gjorde så.

- I like you to, my Rose. svarade jag och kysste henne

Jag kunde inte låta bli att smeka hennes rygg under tröjan. Hon gjorde inget för att hindra det, så jag förde dom upp mot BH:n, och innan hon hann reagera knäppte jag upp den och drog av henne tröjan och BH:n.

Hon brydde sig inte i det heller utan fortsatte kyssa mig. Samtidigt som jag vart riktigt förvånad.

Jag la ner henne bredvid mig och rullade över på henne, men våra läppar lämnade aldrig varandra, fören hon drog av mig min tröja, och började dra ner mina shorts.

Vi var för upptagna för att höra att det knackade på dörren, men vi hörde allt när den stängdes med en smäll.

När jag hörde smällen av dörren så flög jag av Rose. Vem var det och hur mycket hann den se?

Jag tittade på henne när hon kröp ner under täcket, och jag kunde inte låta bli att börja skratta. Hon tittade då upp på mig med stora ögon.

- Vad skrattar du åt? sa hon
- Dig. Det såg ut som att du ville sjunka genom sängen. skrattade jag fram
- Det ville jag också, svarade hon och drog ner täcket till midjan för att visa att hon inte hade några kläder på sig.

Och för att inte riskera att någon kom in igen och såg min snygga flickvän ligga där helt naken så la jag mina händer över hennes bröst och kysste henne.

Jag reste mig upp ur sängen och tog på mig min tröja och gick mot dörren, men hann aldrig öppna den.

- Baby, kom tillbaka fort. sa hon och kastade sina shorts på mig.

Jag kunde inte svara utan log bara mot henne och gick ut.

När jag gick ner för trappen såg jag att mamma satt i soffan i vardagsrummet och hon såg helt förstörd ut.

- Mamma, sa jag och satte mig bredvid henne

Hon tittade upp på mig med ledsna ögon.

- Snälla, säg att ni inte hade sex med varandra. sa hon
- Nej, vi hade inte det, och hade inte tänkt ha det heller. Men vi är tillsammans så det är något som kommer hända.
- En sak vill jag att du ska veta, jag är inte redo att bli farmor.
- Du kommer inte bli en farmor på bra länge. Hon käkar p-piller. Och nej, hon började inte med det när vi träffades, hon har gjort det i ett år. Och jag litar på henne så det borde du också göra. Men när jag väl skaffar barn kommer du bli den bästa farmorn i världen. svarade jag och kramade henne
- Jag hoppas att ni är försiktiga och att ni inte gör något ni inte vill.

Jag nickade bara som svar och gick upp mot mitt rum, där jag viste att världens vackraste tjej låg och väntade på just mig.

När jag kom in i mitt rum såg jag att hon redan hade somnat. Så jag drog av mig kläderna och la mig ner bredvid henne, men till min förvåning så vände hon på sig och kysste mig.

- Säg för guds skull att det inte var din mamma som kom in. sa hon efter kyssen
- Tyvärr måste jag göra dig besviken.
- Hon kommer hata mig innan denna resa är över, sa hon och la sitt huvud mot mitt bröst
- Klart hon inte kommer, hon kommer bara få se lite för mycket av min vackra flickvän. Och vad menar du med över?
- Haha, sluta genera mig. Men ja, när jag blir gammal och dör, för jag tänker aldrig lämna dig. svarade hon och drog sina naglar på min mage. och jag fick gåshud över hela kroppen.

Vi låg halva natten och retades med varandra, men vi hade inte sex. Båda två vill vänta på det rätta tillfället.

Innan jag somnade tänktejag, den här tjejen ska bli min på alla sätt.



Förlåt så mycket att det nästan bara blev ett kapitel med kommunikation.
Men jag hoppas ni gillar det ändå.. Kommentera mycket! =)

Kommentarer
~ Elinemma säger:

hej, jag skulle behöva tips, vilka tycker du är snyggast ? :-)

http://bananene.blogg.se/2011/may/ooh-skit-snygga.html

jätte tacksam för en kommentar i det inlägget med din åsikt ! :-)

Skrivet: | Bloggadress: http://bananene.blogg.se/

emma andersson säger:

tycker den var skit bra, men gillade den bättre när det inte var så mycket talesträck om jag får vara ärlig(aa)



MEEER !

Skrivet: |

Stina säger:

Biebergasm!!

Skrivet: |

Mikailkristin säger:

Excellent site.

Skrivet: | Bloggadress: http://mikailkristin.blogyears.com

Mickan - / My Life In My Words säger:

Iiih, jag gillar idén med att dem går ut med det :) Men jag förstår Scooter's och hennes mammas reaktioner. :) Awe, 'Bieberboy' :) Jag skulle också vara lite nervig om jag var hon. Men hon hälsade ju glatt iaf :) Men jag förstår inte heller vitsen med att visa massa olika tidningar och bilder på honom med andra. Men jag gillar att Rose är så pass ärlig och säger vad hon tycker och tänker :) Och hans tweet, awe :D Dem är ju för söta alltså, men oj här gick det hett till :P Jobbigt läge att Pattie fick se det. :P Men jag gillar ändå att dem väntar :) ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback