Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på tal...

Anonym om Chapter twenty-two.:
Varför skriver du om sex 24/7? Tycker du att det är roligt eller? Äckliga, pervo, är vad du är.

Svar; För det första, jag har precis sagt att jag ska ta mig en paus, men jag kunde inte undgå att se denna kommentar. Och jag känner mig tvungen att svara på den. Jag vet inte varför, brukar inte vara en person som försvarar mig, men jag känner mig illa tvungen just nu med tanke på vad denna person kallade mig. Sådant sårar mig, djupt. 

Jag trodde att Clarissa och Justin var ungdomar, och så vitt jag vet ligger ungdomar med varandra. Men visst, jag kan sluta skriva om sådana saker, absolut. Så från och med nu gillar dem inte sex, och absolut inte med varandra. Personen i fråga som har kommenterat detta gjorde mig bara arg, rent ut sagt riktigt förbannad. 

Så god JÄVLA jul.......

Kommentarer
sandra säger:

ungdomar har sex that the deal. och hitrisa ska ju verka realistisk så såklart sex borde va me?! plus hur hade dom annars fått adriana?! tror inte de e många som e emot att dom har de iaf

Skrivet: |

nour säger:

Men vafan jag vill slå personen!!!!! Skit i dom Marielle du är bättre än så! Du skriver skit bra och skriv på ditt sätt och ingen annas ! Vi älskar dig speciellt jag! KRAM!

Skrivet: | Bloggadress: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

Julia säger:

Håller med dom över , va fan vore hitrisa utan sex?! Det är inte lika kul utan då blir ju Justin mammas lilla ängel som han faktiskt inte är. Skit i den jävla personen som skrivit den kommenatren, den är bara avundsjuk och den som skrivit det behöver väl för fan inte läsa då!!



Snälla Marielle skit i kommentaren och fortsätt som vanligt !! Love <3

Skrivet: | Bloggadress: http://emane.blogg.se/

lisa säger:

okej, excuse the fuck out of me, men marielle är verkligen inget "pervo" ?! Använd inte ord du inte vet vad betyder. Och för det andra skriver hon inte om sex "24/7" och de flesta ungdomar har sex.. och dessutom tycker jag att sexscenerna är skrivna på ett riktigt bra sätt! så, anonym, calm yo tits. :)

Skrivet: |

rt säger:

Åhhh har lust att smälla till den där skiten -.- Shit vad förbannad jag blir. Vad fan är det ni vill att Marielle ska skriva? Kan inte ni bara acceptera att hon skriver om vad hon vill? Såklart hon får skriva om sex för vad skulle HITRISA vara utan sex? Då skulle dom inte ens ha fått Adriana. Så håll din stora käft om att Marielle skriver om sex 24/7. INGEN har tvingat dig att läsa novellen om du tycker att den innehåller för mycket sex. Läs andra töntiga noveller istället!



Marielle, du ska inte ens bry dig om sådana dryga människor. Skriv vad du vill och ändra ingenting med novellen för den är grymt bra som den är nu och sex är faktiskt NÅGOT ungdomar har om den där skiten inte visste det. Ha en underbar jul och skit i den där anonyma jäveln :)

Skrivet: |

Jasmine säger:

HAHHAHAHAHHAAHHAAH vilken skrattretande kommentar! Jag gillar att de har sex, är jag pervers då? Nä, jag menar att det bevisar bara hur realistisk din berättelse är! Den där personen som kommenterade är nog omkring 9-10 år och vet knappt vad sex är. Skit i den där no-lifern, vågade inte ens skriva sitt namn haha! Keep it up Marielle, du är sjukt begåvad! <3

Skrivet: | Bloggadress: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Josefin säger:

Sexscenerna är ju fan det bästa! Anonym kan ju fan knulla sin mamma right in the ass. Hah

Skrivet: | Bloggadress: http://josefinlife.blogg.se/

Haley säger:

ROFLOL!!! Jag typ dog! För det första Anonym: Lär dig vad orden betyder innan du använder dom! Och för det andra: För feg för att ens skriva ditt namn? Wow du är ett riktigt kap är du. NOT!!! Hur 17 tror du att du kom till? Är dina föräldrar perverser för det? Då är det faktiskt värre, Marielle skriver bara om det, dina föräldrar har utfört det!



Anyways, Marielle skit i det!! Fortsätt skriva som du har gjort för vad 17 skulle HITRISA vara utan dom delarna??

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

cajsa säger:

Omg, fett störande!! Skit i den tönten, och skriv som du vill! Vad skulle hitrisa vara utan själva sexscenerna?? Skit i den losern och fortsätt att skriva! Ändra ingenting för det du skriver är underbart grymt! Du är grymt begåvad! Tönten vågar ju inte ens skriva sitt namn, så de gjorde ju saken ännu mer töntig.. Du är INTE något jävla pervo? jaja, vi älskar dig iallafall!! du är bäst!!!!!!!

♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://ccajsalundin.blogg.se/

Felizia säger:

JÄVLA IDIOT ÅH JAG VILL SLÅ HENNE! Det är en av orsakerna att jag gillar dina noveller! Du är inte rädd att skriva verkligheten! Verkligheten är att ungdomar har sex! Hur fan blev anonym till egentligen??? Tror hon fortfarande på storken eller?

Fortsätt skriv om sex!! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Nivine<3 säger:

Skit i den jävla kommentaren de e ju DIN novell o du skriver precis vad DU vill!!!! Jag e så jävla trött på folk som kommenterar sånt där, gillar man inte novellen LÄS DEN INTE DÅ!!!! jag tycker inte du ska bry dig ett skit om såna jävla kommentare!!!!!!



Jag älskar din novell,vill du veta varför??? För att din novell e den bästa,mest trovärdigt o mest fantastiska novell jag nånsin läst!!!!! Bry dig inte ett skit om såna kommentar marielle!!! Du en fantastisk författare o du skriver om sånt som ungdomar gör o vafan man ska ju inte ljuga o skriva att dom äter glass o r på tivolin hela jävla dagen!!!!-.-'



Marielle bry dig inte ett skit om den kommentaren!!!!



En stooooor kram från en trogen läsare o en stor beundrare<3

Skrivet: | Bloggadress: http://Ablogaboutlife.devote.se

Anonym säger:

skit i han/hon som skrivit kommentaren! Jag tycker du ska fortsätta skriva när dom har sex osv för som du skriver det är en del utav tonåren! så snälla sluta inte skriv om deras sexliv :)

Skrivet: |

josefine säger:

men hallå är hon störd eller? förlåt asså men jag själv blir ju irriterad..

vad gör dagens ungdomar i dagsläget nu tror du? det handlar bara om sex ju :s det skulle ju bara vara weird om det inte var något sånt i hitrisa..



du ska inte ändra på någonting! jag älskar dina noveller du har skrivit/skriver, och speciellt den här! skriv en bok! jag vill köpa alla exemplar :D haha,

ne men du är jätteduktig och jag förstår att du blir ledsen över sådana kommentarer men skit i dom, dom vågar ens inte visa vem dom är utan är anonym?

du vet hur mycket stöd du har från oss andra läsare, right? :)

Skrivet: | Bloggadress: http://dealwithit.devote.se

K A R I N säger:

Men vilken jävla idiot! självklart vågade personen inte skriva sitt namn heller ! -.-

ta inte åt dig åt sånt, personen förtjänar inte ett skit från dig!

du är helt underbar & jag svär detta är den bästa novellen jag någonsin läst - jag har läst många tro mig ! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://kaaaarinn.blogg.se/

Quinee/Inees säger:

Den där personen har inte ens mage att skriva sitt namn... Inte för att det spelar ögon roll fast om du ska snacka skit om någon så behöver du inte dölja dig själv.



Hoppas att du är stolt över dig själv, Inge bad dig komma och läsa den här novellen i första början, tro det eller ej men vi gillar det Marielle skriver- visst kalla oss pervo'n m.m. Men ifall vi är pervo'n vad är du då? Du sitter och läser dessa kapitel minst lika mycket som vi gör...

Så nästa gång du ska snacka skit om någon så kan du kolla dig själv i spegeln och göra det ist, för det är dig sjäv du egentligen pratar om :) okej ? Bra ...



Marielle skit i personen som skrev så... Vi uppskattar det du skriver och den tid du lägger ner på novellen <3 ta den til du behöver och bli bättre snart :***

Vila och ta det lugnt, spendera tid med dina nära och kära!!! Vi finns kvar här när du kommer tillbaka <33333

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

ellen säger:

AMEN!! DU MÅÅÅSTE SKRIVA NÄR DOM LIGGER MED VARANDRAA!!!!!!!! SKIT I DEN PERSONEN!

Skrivet: | Bloggadress: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/

Anonym säger:

Skit i det, du är underbar och jättebra på att skriva ! Mkt kärlek

Skrivet: |

linn säger:

den annonyma personen som skrev så har ingen rätt att kalla dig för sådant grovt! du är en underbar människa! som gör historier verkliga! och ja är säker på att du är lika underbar in real life, så ta snälla inte åt dig! jag ber dig, om hon har problem med att du skriver som en gud kan väl hon för fan ta och sluta läsa! klart du ska skriva om sex, de är en del av livet liksom.. och ja gissar på att den annonyma 'saken' fortfarande är oskuld som håller på och jävlas! bara bry dig inte om den tvåkönade personen, :) puss och kram :)

Skrivet: |

FRIDA säger:

Jag vill inte vara sån men de är DIN NOVELL eller? Du ska ge fan i vad folk kommenterar. Dem e ungdomar o dem knullar end of story.

Skrivet: |

Mikaela säger:

skit i det negativa och sikta på det positiva! :) din novell är så bra! klickar in här flera gånger om dagen för att se om du har uppdaterat! du borde fortsätta att skriva! du är en bra "författare".

Skrivet: |

Alizzdream säger:

Jag förstår verkligen inte varför folk skriver sånt där skit! Marielle skriver vad hon vill "sitt eget race". Jag gillar inte att svära i kommentar fältet med whata fuck are you talking about!? Marielle är absolut inget pervo! Att folk har mage till att skriva nåt sånt.. Och att vara Anonym och skriva sånt där är så jävla fegt så jag tror jag döör! Som Marielle sa så har ungdomar sex!!

Inget jävla fel med det om ni frågar mig! Marielle är f-ing bäst på att skriva jag har aldrig läst nåt sånt här förut som hon skriver och jag blev förälskad i Marielles fantastiska noveller!

God Jul Marielle vi andra älskar iallafall dig!!

Skrivet: | Bloggadress: http://biebersecret.blogg.se/

Anonym säger:

Lyssna inte på Henne! Hon är bara aviz fär du e bäst!! GOD JUL :D

Skrivet: |

Sandra säger:

Säger som alla andra här... saknar att du skriver btw. <3

Men vila upp dig lite och kom tillbaka då du känner dig bättre :) Kan du inte bara lägga ut ett kapitel och sedan får vi resten då du vilat upp dig. <3

Skrivet: | Bloggadress: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Emma säger:

Blir riktigt iriterande på dessa människor som inte har respekt, fan lämna sidan om du inte gillar storyn ? hur svårt kan det vara liksom ?

Skrivet: |

Tilde säger:

Som jag skrev på http://firststeptwoforever.blogg.se/ så fattar jag inte varför ni måste skriva om sex 24/7? Jag tycker ni är äckliga pervon. Tänk på att det faktiskt kanske finns tio-åringar här! Och dessutom "När han trängde in i mig så stönade jag högt...", det där kallas oftast för porr. Men fortsätt du med ditt och "marielle"s snusk.

-----------------------------------

Den där kommentaren fick jag på min blogg.

Kan du vara snäll att kolla ip-nummret

på kommentaren du fikck? :) Tacksam isf!

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberismine.blogg.se/

Anonym säger:

jag tycker din novell är grym, fortsätt & tänk på det positiva.

you go girl!

Skrivet: |

Emilia säger:

Stör mig så jäkla mycket på personer som måste trycka ner andra bara för att dom inte kan göra samma sak själv, du skriver helt underbart och är bara bäst på att skriva. Skit i dumma kommentarer från folk som inte vet hur man beter sig............

Skrivet: |

cathrine säger:

hon borde gå och ta sig i röven. DU ÄGER PÅ ATT SKRIVAAAAA SAKNAR DINA KAPITEL!! HOPPAS DU MÅR BRA SNART! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://cattenz.blogg.se/

Becca♥ säger:

Skit i den anonyma jäveln!! du skriver fantastiskt och jag tycker inte att du borde ändra på sättet du skriver då det redan är otroligt bra och realistiskt!♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://beccaochlollo.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback