Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Svar på frågorna...

 

Ungefär hur kommer HITRISA att vara ?? Drama, kärlek, svek.. etc etc...
Och när kommer den förhoppnings vis upp? Och hur lång har du planerat att den ska vara ?<3333


Svar; Jag ska skriva ett helt inlägg om HITRISA, när jag svarat på alla frågor och lagt upp Epilogen. =)

 

 

 

 

We love you to:-)
kommer du skriva några inlägg denna vecka så vi vet hur allt går och när du ska börja lägga ut på hitrisa :-)


Svar; Skönt att höra. <3<3 Jag kommer att uppdatera er, så ofta jag kan om hur allt ligger till, och eventuellt startdatum .

 

 

 

 

När kommer första kapitlet av hitrisa del2?
Kommer det komma någon till fortsättning på tw?


Svar;
Som sagt så blir det ett helt inlägg om HITRISA snart. 
Jag tror inte att det blir en fortsättning på TE. Det är sådant som framtiden visar.

 

 

 

 

1. Du blir sur för att man spammar varför`?
2. Du har börjat bli sur för att vi kommenterar varför?


Svar;
1. Anledningen till att jag blir sur/irriterad över spam, är för att det är grymt irriterande, ni vill läsa olika kapitel, och jag vill läsa olika kommentarer.
2. Jag blir inte sur för att ni kommenterar. =/ Jag älskar era kommentarer, så länge dem inte kommer i mängder.

 

 

 

 

Kan du ha mer drama i Hitrisa?
Och kommer du ha bilder i Hitrisa 2, eftersom du hade det i 1:an.
Hur många läsare har du varje dag?
Hur fick du idean till Twinkling eyes?


Svar;
Inlägg om HITRISA kommer. Jag är nästan 220 läsare om dagen, och jag älskar er alla lika mycket. Idén till TE har jag faktiskt ingen aning om hur den kom. =/ Jag började med prologen, och slutade med epilogen. ^^

 

 

 

Var i från får du insperation till dina karaktärer?


Svar;
Blandning mellan mina vänner. En av mina vänner har två sidor, och jag älskar hennes båda. Den ena sidan spelar Clarissa, och den andra sidan Rebecka. Melrose hade jag ingen speciell inspiration till.

 

 

 

Du har ju lagt upp en sneak-peak på hitrisa 2, jag undrar bara om det är mitt i novellen typ eller om den kommer börja så?
eller kommer det typ vara "4 år senare"?
ÄLSKAR DIG OCKSÅ! <3


Svar;
Det är inte mitt i novellen, det är faktiskt en del från första kapitlet. =) Det visar sig om det är 4 år senare, eller om det är från början. =)

 

 

 

 

När du har skrivit HITRISA 2 kan du göra en TW 2 då?
Den är så underbart bra!!!


Svar;
Jag tror faktiskt att jag avslutar TE efter epilogen, det känns som att det blir bäst så. Jag har aldrig gillat denna, men blev ändå nöjd med den, så jag vill ha den så.

 

 

 

 

Hur lång tid kommer det ta med pausen innan du börjar med HITRISA 2? :) 
Och när du har skrivit HITRISA 2 kan du inte göra TW 2 då ? :D Du skriver sjukt bra, btw :D


Svar;
Jag vet faktiskt inte, en vecka minst. Jag måste få lugna ned mig lite nu. Det har varit fruktansvärt mycket skrivande från mitt håll och min rygg pallar inte av det. Plus att min dator blir överhettad så fort man lägger den i sängen, så jag kan inte ligga där heller. Så vi får allt se när jag börjar med HITRISA.

Jag väljer att avsluta TE efter epilogen, känns bäst så.

 


Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback