Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Snälla underbara läsare...

En gång föJag säger detta en gång för alla nu. När ni ställer frågor, gör det antingen i min blogresponse, eller i chatten, gör ni det bland kommentarerna utan att länka någon blogg kommer ni inte få svar på dem, jag hinner inte svara på alla en och en, det är lättare att saker och ting finns samlat.

Jag vill inte verka elakt, men jag lägger helre ned min tid på skrivandet för er skull, än svarar på massa frågor. Jag hoppas att ni förstår mig.

Som svar på Jenny's frågor, det kommer komma upp ett till kapitel ikväll, och imorgon kommer det komma en hel del, om jag hinner skriva klart dem.

Chapter nineteen under detta inlägg. Och jag tycker att det förtjänar lite mer kommentarer, eller? ;)

Kommentarer
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback