Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Marielle tror...

Jag tror att jag är tillbaka på måndag med uppdatering. Det är inte hundra än, men jag hoppas. Ryggen mår fortfarande inte bra, även om jag inte sitter vid datorn så mycket längre, men den är absolut på bättringsvägar. Vilket är fruktansvärt skönt. 

När uppdateringen kommer igång kan jag på en gång varna er om att den kommer inte bli lika bra som den har varit. Ni kommer absolut få flera kapitel i veckan, men jag vet inte om det blir upp till 5 om dagen, som det har blivit vissa gånger. Hoppas ni förstår det, plus att hjulen kommer. Ni vill nog spendera lika lite tid vid datorn som jag vill över julen. ^^ 

Hoppas jag inte tappar allt för många läsare under uppehållet, ser på statistiken att det sjunker. =/ Får väl räkna med det kanske.

Kommentarer
caroline säger:

om statistiken sjunker nu så tror jag att det är för att vi vet att du har en liten paus nu och då kanske man inte går in lika mycket på din sida, jag själv är inne flera gånger om dagen fall i fall du lägger upp något :p men man vet ju aldrig med vissa ;)

jag tror att statistiken höjs sen igen så fort du börjar med hitrisa2 :D

LOOOOVE <3

Skrivet: | Bloggadress: http://www.nattstad.se/jbcarrobarro

Quinee/Inees säger:

Trogna läsare lämnar aldrig denna novell blogg !!<333 det kan du räkna med :*

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbieberstoriesnu.blogg.se/

Anonym säger:

tittar in här typ 39874198 gånger i minuten, haha. kommer såklart fortsätta läsa din blogg! :)

(du har ju den bästa novell bloggen så varför skulle jag sluta läsa lixom?)

Skrivet: |

Anonym säger:

jag kollar din blogg typ 9873198314 gånger i minuten. kommer såklart fortsätta läsa din blogg! :)

(varför skulle jag sluta läsa den lixom? din novell blogg är den bästa av alla ju)

Skrivet: |

Anonym säger:

haha oj:s den första kommentaren jag skrev trodde jag inte kom fram:s

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

jag följer dig på bloglovin, därför går jag in när det har kommit upp ett inlägg :)

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback