Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Bra fråga...




Svar; Anledningen till att barnen i mina noveller kan prata precis som vuxna människor, är för att jag inte orkar med deras gaga-språk, (jag har ingen aning om hur man skriver deras språk, utan att det ska bli löjligt.) och för att dem ska kunna vara med och föra en normal konversation. Så Jazmyn är lika gammal i novellen som hon är i verkliga livet.

Jag förstår att du reagerar på det, jag har själv suttit och funderat över det. Men det blir lättast för mig att skriva, och för er att förstå :)

Kommentarer
Caroline säger:

Tack för att du svarade! :) Jag förstod nästan att det var lättare för dig att skriva så.. Och som sagt, barn slutar aldrig förvåna! :) Jätte bra novell!

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback