Skrivet:
Kategori: Marielle vill något...

Angående HITRISA del två.

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg, men jag gör ett försök!

 

Jag fick mig en kommentar idag, om att personen ifråga är rädd att jag kommer förstöra HITRISA, med en del 2. Och om jag ska vara ärlig är jag också rädd för det. Den novellen var ändå, helt seriöst, det bästa jag någonsin skrivit i hela mitt liv. Jag har aldrig varit en sådan människa, en sådan som skriver. Jag vet inte hur ni känner för en del två, men med hjälp av den där kommentaren började jag fundera om det är en sådan smart idé. Visst, jag har lovat er, så jag tänker hålla det också. Men jag vill veta vad NI tycker.

 

Är det så att ni är helt och hållet med på noterna om att jag ska skriva en ny, så kommer det ta minst en vecka innan den börjar. Jag måste få ta det lugnt, och vila min rygg. Min dator blir överhettad i sängen och stängs av efter 10 minuter, så jag kan inte ligga ned där och skriva, är tvungen att sitta. Jag gör mitt bästa hela tiden, men vissa dagar klarar jag inte av att sitta mer än 20 minuter, även om jag själv pinar mig vissa dagar för att ni verkligen ska få dem kapitlen som ni förtjänar. Egentligen borde jag tänka mer på mig själv, än på er, men jag kan inte. Ni finns alltid i mina tankar.

 

Angående bilder till HITRISA del två, jag vet inte hur det blir. Eftersom att Liam inte längre är liten i novellen, eller jo, det är han ju. Men han har växt lite mer än Hugo, som spelar Liam. Så det kommer inte komma bilder på honom, då det inte finns det. Kanske om det blir tillbaka blickar, annars går det inte. Men nog ska jag allt kunna ge er bilder annars till varje kapitel.

 

Nu är det bara den slutliga frågan… KOMMER JAG KLANTA TILL DET OCH FÖRSTÖRA HITRISA DEL TVÅ? Vad tror ni? HJÄÄÄÄLP MIIIIIG!!!!




Svaren på frågorna ni ställde under eftermiddagen finns i ett inlägg under detta.


och jag tror att jag lägger in epilogen runt 8 ikväll. :)



Kommentarer
Anonym säger:

Jag röstar på att du ska göra en del 2.. om några tycker du komemr förstöra den behöver dem väl inte läsa? ;)

Du skriver grymt bra längtar tills klockan åtta :)

Skrivet: |

wilma säger:

Jag tycker att det skulle vara skoj med en del två. Du kan ju inte förstöra den gamla. Jag tycker den nya handlingen till del 2 låter spännande. :) längtar tills ikväll :D

Skrivet: |

melissa säger:

jag tycker också du ska göra en del 2 . Sneek-peaken du la upp va grym så jag hoppas verkligen att du gör en ny :)

Skrivet: |

Linnea säger:

Nej! Jag tycker verkligen du borde skriva del 2, det går inte att förstöras.. snälla.. och kör utan bilder om du vill, det spelar ingen roll..

Skrivet: | Bloggadress: http://justinbsaga.blogg.se/

Ebba säger:

Jag tycker inte att du ska göra en del två, för det känns som att den sagan liksom är slut. Men gör du en tvåa kommer jag självklart läsa den.

Skrivet: | Bloggadress: http://ebost.blogg.se/

saffi säger:

jag tycker du ska göra del 2!

och nej, jag tror inte du kommer förstöra den, varför skulle du göra det?

Du skriver på ditt sätt och det är du som skapar den, så vad skulle kunna bli fel?:)

Du är i alla fall jätte duktig på att skriva och varje gång jag läser känns det som om jag själv är med i novellen. När någon får sitt hjärta krossat så känner man själv en stöt i hjärtat. eller när det händer något galet kul kan man inte låta bli att skratta, åh, älskar det! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://saffranlinneaa.blogg.se/

K A R I N säger:

jag tycker att du ska göra en del 2 !!

tror inte du kommer förstöra den, verkligen inte. Skulle även vara riktigt kul att läsa, för efter att ha läst epilogen blev man väldigt nyfiken!

jag röstar för en del 2! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://kaaaarinn.blogg.se/

ninni;D säger:

asså jag tror inte du kommer förstöra HITRISA del 2:) det blir lixom som en ny novell o du är en sjukt duktig författare så jag tror du kommer äga fett;) :P <3



PUSS & KRAM NIVINE<3

Skrivet: |

ninni;D säger:

asså jag tror inte du kommer förstöra HITRISA del 2:) det blir lixom som en ny novell o du är en sjukt duktig författare så jag tror du kommer äga fett;) :P <3



PUSS & KRAM NIVINE<3

Skrivet: | Bloggadress: http://ablogaboutlife.devote.se

Alexandra säger:

Tror inte du kommer förstöra den för att du skriver så bra :) du är jätte duktig på det du gör



Längtar :D

Skrivet: |

Alexandra säger:

Tror inte du kommer förstöra den för att du skriver så bra :) du är jätte duktig på det du gör



Längtar :D

Skrivet: |

Fanny säger:

Jag vill absolut inte vara dum, men jag tycker att hitrisa var på toppen på slutet och fler delar skulle kanske förstöra den. Jag tycker att du ska skita i oss ett tag och ta en pause ett tag tex tre veckor och sen komma tillbaka med en ny genomtänkt novell. Kram<3

Skrivet: |

erika säger:

Hej! Jag såg att du läser Biebertime så jag tänkte passa på att berätta att jag också har en novell om Justin.

Hoppas du vill ta dig tid att läsa, du kommer inte ångra dig, jag lovar.

Ha det bra! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://jbiebznovell.blogg.se/

sara säger:

jag röstar för en del 2, tror absolut inte att du kommer förstöra den! :)

Skrivet: | Bloggadress: http://myystoryaboutjb.blogg.se/

Rebecka säger:

Jag tycker helt klart att du ska ge de en chans. Även om du nu tror att du kanske kommer klanta till de, tror jag inte en sekund på det. Du är grymt duktig på att skriva. Och är de nu så att den inte blir lika bra som HITRISA kommer de ju inte förändra våran åsikt om första delen. Ge de en chans, det värsta som kan hända är att någon tycker den är dålig men de är något jag tvekar på. Kram'

Skrivet: | Bloggadress: http://mileyjustinstorys.blogg.se/

Haley säger:

Om man tänker efter så kan du ju inte förstöra den! Det är liksom som Twilight och så, dom gör ju olika delar. Men den här kommer bli som en ny novell men ändå inte, om du förstår!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindbieberstorys.webblogg.se/

Becka säger:

Jag tror verkligen inte att du kommer förstöra den. :)

Skrivet: |

Anonym säger:

verkar som om alla vill att du ska skriva en fortsättning på hitrisa, men för min del spelar det faktiskt ingen roll :) en fortsättning på hitrisa eller en ny novell spelar ingen roll, blir bra vilket som eftersom du skriver så grymt bra! men en fråga bara, om du inte ska skriva en fortsättning på hitrisa, kommer det en ny novell då? :)

Skrivet: |

Juli säger:

Jag tycker du ska göra HITRISA 2!

Tror absolut inte den skulle bli förstörd :)

Skrivet: |

Emilija med J. säger:

nej jag tror absolut inte att du kommer klanta till det, du sa ibörjan när du började skriva denna novell att den inte skulle bli lika bra, men jag tycker att det blivit superbra !



så ja, jag tycker att du ska skriva HITRISA 2

Skrivet: | Bloggadress: http://eemilijaa.blogg.se/

Emma säger:

Jaaaaaag vill ha del 2 :D

Den kommer inte bli förstööörd!

Skrivet: | Bloggadress: http://justindblovestories.blogg.se/

Felizia säger:

Du kommer att klara det asbra! :D

Skrivet: | Bloggadress: http://onlyfellie.blogg.se/

Johanna säger:

Jag vill verkligen ha DEL 2

Jag har alltid varit lite känsligt för mycket drama, men älskar dramat i denna :D

Skrivet: | Bloggadress: http://johannaviveca.blogg.se/

FRIDA säger:

ohcrap, känner mej som glädje dödaren här efter min tanke om hur det är men del 2.. men iaf.. de kanske går sämre de kanske går bättre en sak i jag säker på iaf... de är att du behöver en paus! vila upp dej inte tänka på oss... sen de där med datorn så finns det plattor på ikea för under 100 kr iaf som du sätter datorn på så stänger den inte av sig och fläktarna kan "andas"....



Skrivet: |

Emelie säger:

jag vill jätte gärna ha en del 2 :D handlingen låter super och du är jätteduktig på att skriva så du kommer inte förstöra den :D

Skrivet: |

Linda säger:

Jag vill jätte gärna ha del 2

Skrivet: |

sandra säger:

gaaah, klart du ska göra en del två. annars blir jag galen :o

Skrivet: |

Emma säger:

del 1 var super och del 2 sneakpeak fick mig att vilja läsa del 1 faktiskt så jag tycker du ska absolut skriva del 2 du kommer inte förstöra den du är en super bra skrivare !

Skrivet: |

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback