Skrivet:
Kategori: √ 1. First Step Two Forever

Kapitel 3 - For The First Time

Öppnade min mail och kollade om jag hade fått något, och det hade jag, jag klickade upp mailet och läste det. Mina ögon växte mer och mer.




- JAG VANN!!!! Skrek jag rakt ut

Jag slog mig ner på sängen och funderade på vem jag skulle ta med mig. Tankarna snurrade runt i mitt huvud, tänk om jag skulle få träffa Usher. Han har ju under en lång tid varit en av mina störta idoler.

- Va fan ska jag ha på mig?! Sa jag till mamma när jag kom ner till köket
- När då? Vart ska du? Frågade mamma med förvånad röst
- Jag vann biljetter till Justin Bieber sista konsert här i ATL. Jag får även vara med backstage hela dagen.
- Okej, gud vad roligt. Svarade mamma lite underligt

Helt plötsligt blev jag väldigt nervös när jag insåg att det verkligen är på riktigt. Och det händer om precis en vecka. Nästa fredag.

Blev väkt ur mina tankar av att det knackade på dörren. Till min förvåning var det Caitlin som stod där, vilket jag absolut inte hade förvänta mig.

- Är du upptagen? Eller har du tid att följa med ner på stranden, ta en glass och skvallra lite? Frågade hon
- Ja absolut. Låt mig bara byta lite kläder. Svarade jag

Jag gick upp på mitt rum och rotade fram min bikini och drog på mig ett par slitna jeans shorts och ett linne över. Gick tillbaka ner till Caitlin och ropade till mamma att jag drar ut en vända. Jag drog ner mina solglasögon direkt jag kom ut i solen och vi började gå ner mot stranden som bara ligger ett stenkast ifrån mitt hus.

Vi drog till glassbaren som ligger lite längre bort på stranden och mötte upp hennes bror Christian och köpte varsin glass. Vi hittade en bra plats lite undangömd där vi la ner våra handdukar och la oss ner. Christian berättade även att en av hans polare skulle dyka upp om ett tag.

Vi låg där i tystnad ett bra tag tills jag hörde hur någon närmade sig. Jag orkade inte titta upp, utan låg kvar på mage och solade vidare.

Christian petade på mig och pekade att jag skulle vända mig om.

- Detta är Justin. Sa Christian och kollade på mig

Jag kollade upp och kände igen honom på en gång, det var ju han min syster hade tapetsera sina väggar med, Justin Bieber.

Efter att jag pinsamt nog blängt på honom en längre stund, helt stum. Så sträckte jag så klart fram handen.

- Melrose, heter jag. Kul att träffas.
- Justin, sa han och log lite försiktigt. För jag antar att jag inte är den enda som har stirrat på honom på det sättet.
- Min mamma har berättat att hon ska jobba med dig en längre tid. Så jag ber om ursäkt över att jag stirrade på dig, men hon berättade att du inte skulle komma hem från turnén fören nästa vecka. Jag är bara förvånad över att se dig. Sa jag med ett skratt på läpparna
- Turnén är inte slut än, jag har en spelning kvar och den ska jag ha här i ATL. Så man kan säga att detta är den första lediga dagen sen jag lämnade hemmet.

Jag svarade inte utan log bara tillbaka. La mig till rätta igen, och hörde Caitlin berätta för Justin om min flytt från Manhattan.

Justin petade lite på mig och sa

- Kom vi ska visa dig en sak. Med en busig blick  

Kommentarer
belieber säger:

meerr den var grymt bra :)

Skrivet: |

Mickan - / My Life In My Words säger:

Jag förstod att hon skulle vinna :) Kul men jag hade inte väntat mig den reaktionen från henne :) Kul att Caitlin kom över, känns som att dem kommer att bli rätt bra vänner, men vad vet jag :) Och jag hade ju på känn lite grann sådär att hans vän var just Justin, pinsamt för henne att träffa honom nu kan man tycka när hon vann biljetter och möjligheten att få vara med backstage :) Och nu vart jag lite nyfniken, vad ska dem visa :P - Fortsätter läsa senare idag, hinner inte mer nu :) ♥♥♥

Skrivet: | Bloggadress: http://miickzz.blogg.se

Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback